לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטות ילדים - מיטת קומותיים מעץ מלא

עיצוב חדר ילדים קטן: איך מעצבים חדר ילדים קטן במיוחד?

בלא מעט מהבניינים החדשים, הדירות אמנם כוללות 4 חדרים אך בפועל מדובר בשלושה חדרים שהומרו לארבעה על ידי כך שהחדרים קטנים למדי. חדרים קטנים מהווים אתגר לא קטן בכל הקשור לניצול מקום ולעיצוב החדר בכדי שירגיש מרווח ונעים לשהיה. איך מעצבים חדר ילדים קטן? על כך נענה במאמר זה.

עיצוב חדר ילדים קטן

כאשר יש לנו חדר ילדים קטן למדי. לאחר הכנסת מיטת ילדים, נותר לנו מעט מאוד מקום פנוי בחלל החדר. ישנם חדרי ילדים שלאחר הוספת ארון לחדר כלל לא נותר מרווח תנועה עבור הילד. מה עושים? איך בכל זאת מעצבים חדר ילדים קטן בכדי שירגיש נעים ונוח למרות גודלו?

בכל הקשור לעיצוב חדרי ילדים, יש חשיבות רבה בהתאמת חדר הילדים לאישיות ולסגנון הייחודי של כל ילד. כדי לעשות זאת אנו ניעזר במספר טיפים חשובים:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    טיפ 1: נצלו את הקירות

    בחדר ילדים קטן, אין מקום להוספת שולחן נוסף ואו חפצי נוי רבים מאחר וכל פריט נוסף יצור עומס רב יותר על החדר הקטן ממילא. מסיבה זו, אנו נרצה למנף את הקירות לטובתנו. נעשה זאת על ידי צביעת הקירות בצבעים ייחודיים ואו על ידי מדבקות קיר שנותנות לחדר אישיות. כמו כן, אפשר לתלות וילונות, תמונות ואפילו מדפים בגבהים הנכונים ובכך בעצם לנצל את המרחב המצומצם בצורה אופטימלית.

    טיפ 2: נצלו את המרחב

    המרחב בחדר קטן? חשבו טוב טוב על כל פריט ריהוט שאתם מכניסים לחדר. שימוש נכון במיטות קומותיים בהחלט יכול להקנות לחדר הילדים מרחב משמעותי נוסף וזאת על ידי ניצול הגובה של החדר במקום את רוחבו. מאחר והמרחב דרוש לצורך משחק ואירוח, אבל חשוב שמיטת הקומותיים או הגלריה תהיה מעוצבת ומכובדת.

    אפשרות נוספת הנה לעשות שימוש ב-ארון הזזה. ארון הזזה מאפשר בעצם ניצול טוב יותר של מקום על ידי כך שלא צריך לפתוח את הדלתות כלפי חוץ וכך בעצם אנו נדרשים לפחות מקום סביב הארון.

    טיפ 3: נצלו את הרהיטים

    בקניית רהיטים לחדרי ילדים ילדים, חשוב מאוד לבחור ברהיטים הכוללים שטחי אחסון מובנים. כלומר, רהיטים שכוללים מגירות אחסון (כדוגמת מיטות חבר) ואו מיטות גלריה (מיטות הכוללות ארון מובנה בין המיטה התחתונה והעליונה, בצורה זו, מעבר למספר רהיטים בחדר, כל יתר חלל החדר נותר פתוח ומזמין.

    רוצים שמעצב חדרי ילדים יעזור לכם לעצב את החדר שלכם? פשוט בקרו בסניפים או השאירו פרטים ונחזור אליכם!

     

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *