לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטות ילדים - מיטת קומותיים מעץ מלא

מיטת קומותיים לילדים: מה חשוב לדעת?

מיטת קומותיים הינה פתרון מושלם לכך שחדר הילדים אינו גדול מספיק מכדי להלין בו יותר מילד אחד. על כן, מה חשוב לדעת כאשר הנכם מגיעים לרכוש מיטה מסוג זה? במאמר זה ציינו בפניכם יתרונות וחסרונות בבחירת מיטת קומותיים.

מיטת קומותיים: אודות

למיטת קומותיים ישנם יתרונות רבים, כמו פיתוח הדמיון של הילדים כתוצאה מהלינה בגובה וכחלק מכך שהילדים עולים ויורדים מהמיטה באמצעות סולם. בנוסף לכך, מיטת קומותיים הינה פתרון פרקטי מצוין לחדר ילדים קטן. למרות זאת, למיטת קומותיים ישנם גם חסרונות וחשוב לדעת גם אותם.


יתרונות של מיטת קומותיים:

  1. ניצול המקום בחדר: כשיש מיטת קומותיים אחת במקום שתי מיטות ילדים, נוצר מרחב גדול יותר בחדר וזאת לעומת שתי מיטות נפרדות.
  2. רעיונות יצירתיים ומפתחים למשחקים שונים: הגובה הרב של מיטת הקומותיים יכול לשמש כדבר טוב לתעסוקה בחדר הילדים לדוגמא – תליית סדין שיצור מעין "מבצר" וישמש את הילדים למשחק ולפיתוח הדימיון שלהם. יתר על כן, הקומה העליונה יכולה להפוך למגוון משחקים רבים וכיפים לילדכם כגון: ספינה בלב ים, דייג מחפצים שונים בחלל החדר ועוד ועוד משחקים מפתחים ומעשירים.
  3. חיזוק הקשר: המרחק הקטן בין האחים החולקים את מיטת הקומותיים מקרב ומחזק את הקשר בין ילדיכם, כאשר הם משחקים ומדברים לפני השינה עד שהם נרדמים. עד היום חלק מהילדים חולקים אפילו את אותה מיטה יחד, כאשר עולים למיטה אחד של השני או יורדים וזה בהחלט עשוי לחזק את הקשר והחברות שלהם.
  4. מקום נוסף לאורחים: כיום כמעט כל מיטות הקומתיים מגיעות עם מיטה נפתחת בנוסף לשתי המיטות שבמיטת הקומתיים, כך שזה אופציה מעולה וכיפית כאשר הילדים רוצים להזמין חברים או משפחה שהם אוהבים לשחק איתם למסיבת פיג'מות או להשתעשע יחד לפני השינה.

חסרונות של מיטת קומותיים:

למרות כל היתרונות של מיטת קומותיים, ישנם 2 חסרונות וחשוב לשים לב אליהן:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    1. סכנה נפילה ופציעות: מדי פעם ישנם הדיווחים על ילדים שנפלו מהמיטה העליונה ונפצעו כתוצאה מנדנודי שינה והתהפכויות במהלך השינה. לכן, על מנת למנוע נפילות ופציעות לא רצויות, חובה לרכוש מיטת קומתיים העומדת בדרישות של תו התקן הישראלי. דרישות הכוללות: מבנה ובסיס מיטה חזק ויציב, מעקי בטיחות, מרווחים נכונים, ועוד.
    2. בדקו את בטיחות המיטה: חשוב מאוד לוודא מדי פעם שהסולם במיטת הקומתיים מוברג כמו שצריך, שהמעקה חזק ויציב והמיטה יציבה. חשוב לעשות זאת על מנת למנוע נפילות ופגיעות מיותרות.
    3. הגבילו את גיל הילד: יש להגביל את גיל הילד הישן במיטה העליונה ולקבוע כי רק ילד מעל גיל 6 ישן שם וזאת על מנת למנוע נפילות ופציעות מסוכנות.

    לסיכום, מיטת קומותיים הינה פתרון מצוין לחדרים בהם אין מספיק מקום להלין יותר מילד אחד, אך חשוב להכין את עצמכם מראש לרכישת מיטה זו ולדעת את כל הפרטים אודותיה. על כן, חשוב לבחור בקפידה את מיטת הקומותיים בחדר הילדים ולבחור בחברת רהיטי ילדים המתאימה ביותר עבורכם ועבור ילדיכם.

    רוצים לראות חדרי ילדים מעוצבים וחדרי ילדים עם מיטות קומותיים? לחצו כאן.

    במידה והנכם מעוניינים לדעת המלצות נוספות ולפנות אלינו, הנכם מוזמנים לעשות זאת דרך הטופס הנמצא למטה.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *