לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

כיצד לעצב חדר ילדים? להלן השלבים הנדרשים

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים לחסוך לא מעט כסף בהוצאות הרבות שמצטברות לעיצוב הבית. לא רק זאת, אלא שחדר ילדים מעוצב שתוכנן נכון גם לרוב נראה טוב יותר מחדר רגיל שלא תוכנן מראש. לפיכך, אנו ברהיטי ברזילי מזמינים אתכם לגלות אילו שלבים קיימים בעיצוב חדר הילדים על מנת להגיע לתוצאה המושלמת ביותר עבורכם ועבור ילדיכם.

להלן הטיפים:

עיצוב חדר הילדים – הבטיחות והנוחות במקום הראשון!

חשוב מאוד לשמור על כללי הבטיחות בחדרי ילדים מכיוון שזהו ההיבט החשוב ביותר בעיצוב חדר הילדים. כך למשל, יש לצבוע את החדר בצבעים בריאים לילדיכם, לרכוש רהיטים העומדים בתקנים הבטיחותיים וללא פינות חדות וגם לחסום את נקודות החשמל בחדק שיכולות להיות מסוכנות. יתר על כן, יש לשים לב לנוחות הילד בחדר וזאת כאשר אתם בוחנים מה הפריטים המשמעותיים עבור הילד בחדר, כמו מיטה ושולחן העבודה, יש להתאים אותם למידות של הילד וליצור עבורו את התנאים הנוחים ביותר. חשוב להתייחס גם לעובדה שילדיכם רוצה לארח חברים בחדר, אז כמובן שכדאי לרכוש מיטת ילדים נפתחת או לוודא כי יש בחדר מספיק מקום על מנת לאחסן מזרונים.

חשוב לציין גם שבמידה וחדר הילדים משמש עבור יותר מילד אחד, חשוב לעצב לכל אחד מהילדים בחדר פינה אישית המתאימה להם. לא פחות חשוב מכך, יש לוודא כי בחדר יש מספיק מקום אשר מכיל את כל הילדים ופתרון טוב לכך הוא רכישת מיטת קומותיים.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    חדר ילדים מעץ מלא דגם ליאור

    עיצוב חדרי ילדים – בחירה ברהיטים לטווח ארוך ובמיטה נוחה

    כאשר הנכם מעצבים את חדר הילדים, מומלץ לרכוש רהיטים בצבע ניטרלי שיוכלו לשמש את ילדיכם במשך תקופה ארוכה וזאת על מנת שתוכלו בעתיד להתאים אותם לרהיטים אחרים שתרכשו כאשר ילדיכם יתבגר. כאשר תעשו זאת תוכלו לעצב את החדר בכל צורה ולהתאים אותו לאופי של ילדיכם.

    יתר על כן, חשוב לזכור כי למרות שהילד משמש את הילדים ברוב היום למשחקים ושיעורי בית, מטרתו העיקרית היא שהם יוכלו לישון בו בלילה בשקט ובנוחות. לכן, מומלץ לתכנן את עיצוב החדר בצורה כזו שתאפשר להם להירגע ולהירדם בקלות, ויחד עם זאת לבחור במיטת ילדים נוחה ולשביעות רצונות של הילד ולמקם אותה באופן כזה שהשינה של הילד לא תיפגע.

    ברזילי- חדרי ילדים ונוער

    רכשו לחדר הילדים אביזרים וצבעים המפתחים את הדמיון של ילדיכם

    חדר ילדים הינו המקום הטוב ביותר לשימוש בצבעים רבים ומגוונים, הן בצביעת הקירות והן ברהיטים, אך יש להקפיד כי הם ישולבו בחדר בצורה כזו שניתן יהיה להחליף אותם בקלות. בנוסף לזאת, מומלץ לשלב בחדר גם טפטים ומדבקות קיר המוסיפים מאוד לעיצוב החדר. ניתן לבחור במדבקות ובטפטים מתחום התחביבים של ילדיכם (כגון קבוצת כדורגל אהובה או סרט אהוב) וניתן לבחור במדבקות וטפטים אשר יעזרו לפתח את דמיונם של הילדים.

    לסיכום, אם הנכם מעוניינים לעצב את חדרי הילדים שלכם בצורה הטובה ביותר, חשוב לוודא כי אתם לא מפספסים אף צעד בדרך אל החדר המיועד, לתת לילדיכם לבטא את עצמו בעיצוב החדר ולבחור בחברת רהיטי ילדים המתאימה ביותר עבורכם ועבור ילדיכם.

    רוצים לראות חדרי ילדים מעוצבים? לחצו כאן.

    במידה והנכם מעוניינים לדעת המלצות נוספות ולפנות אלינו, הנכם מוזמנים לעשות זאת דרך הטופס הנמצא למטה.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *