לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר ילדים ונוער- דגם לירון- קולקציה חדשה

חדר ילדים מעוצב: כיצד לעשות זאת נכון?

במידה ואנו כהורים נעצב את חדר הילדים בצורה חכמה, נוכל לחסוך הוצאות רבות, ולא רק זאת, אלא שבמידה ותעצבו את חדר הילדים ותתכננו אותו מראש – החדר ייראה הרבה יותר טוב מחדר אחר שעוצב ללא חשיבה ותכנון מראש. לכן, אנו מציעים לכם לא רק לעצב את חדר הילדים, אלא לעשות זאת בקפידה ועל-פי ההמלצות שנכתוב לכם במאמר הבא. 

חדר ילדים מעוצב: עשו זאת בצורה חכמה

כאשר אנו מחפשים רעיונות לעיצוב חדרי ילדים, ברוב הפעמים אנו נסחפים ומחליטים להשקיע בעיצוב מורכב ויצירתי. עקב כך, אנו שוכחים שמי שצריך שיהיה לו נוח בחדר הוא הילד וגם שיש לו רצונות משלו לעיצוב החדר. בכדי לעצב את חדר הילדים עלינו להיות יצירתיים ומתוכננים, אך אסור לנו לשכוח שצריך לשתף את הילד בקבלת ההחלטות ובתכנון החדר ולעצב איתו יחד את חלל החדר על מנת שהוא יאהב את חדרו בצורה מקסימלית וזאת תוך השקעה כספית נמוכה ככל האפשר.

חדר ילדים ונוער חדר בלו


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    להלן רעיונות לעיצוב חדר הילדים:

    ברגע שתגיעו לרגע בו הנכם צריכים לעצב את החדר, כדאי שתבינו כי יש 3 רעיונות לעיצוב החדר:

    עיצוב כללי של החדר על ידי צביעה וטפטים.

    עיצוב האבזור בחדר על ידי הוספת פרטים ואביזרים אישיים.

    עיצוב החדר בעזרת בחירה ברהיטים מתאימים ומשלימים.

    בכל אחד מהרעיונות הנ"ל ניתן להשתמש בנפרד או להשתמש בכולם יחד עד שתוכלו לקבל את החדר המושלם ביותר עבור ילדיכם. על מנת שתוכלו להבין יותר, כעת נרחיב יותר אודות כל הרעיונות הנ"ל ונסביר כיצד הם משפיעים על חווית המגורים של ילדיכם בחדר.

    פירוט הרעיונות לעיצוב חדר הילדים:

    עיצוב כללי של החדר כולל לרוב צביעת חדרי ילדים בצבע ייחודי התואם את אישיותם של הילדים ואו התקנת וילונות / שטיחים / טפטים ועזרים אחרים שמוסיפים צבע לחלל החדר. בפועל, על ידי כל אלה הופכים את חלל החדר לכזה המותאם אישית לילד והופכים אותו לחדר מעוצב בייחודיות רבה, וזאת למרות שמדובר בהשקעה כלכלית קטנה במיוחד ביחס לתוצאה המרשימה שמתקבלת.

    עיצוב האבזור בחדר הינו רובד נוסף של עיצוב. לא תמיד נוכל לרכוש רהיטים או לצבוע את החדר ובמקרים כאלו נשתמש במגוון רחב של פריטים אישיים שהופכים את חלל החדר לכזה שאישי ומשרה חום. במקרים כאלו ניתן לתלות תמונות רבות, דגלי קבוצת הכדורגל האהובה, פוסטרים של סרטים אהובים ולהציב שלל אביזרים ודמויות על גבי מדפים בחלל החדר כדי להקנות מראה אישי ופרטי.

    עיצוב בעזרת רהיטים הינו היקר ביותר, אך גם המשתלם ביותר. ניתן להתאים את חלל החדר לאופיו של הילד בעזרת הרהיטים בחדר שיכולים להיות מאופיינים במגוון צבעים ודוגמאות וכאשר אנו בכל מקרה נדרשים לרכוש רהיטים חדשים כדאי מאוד לנסות ולהשקיע מעט יותר ולרכוש רהיטים מותאמים אישית אך גם נוחים ושימושיים שתוכננו בעבור ילדים.

    לסיכום, אנו ממליצים לכם לשלב בין כל שלוש הרעיונות שפירטנו לעיל וזאת על מנת שתוכלו לעצב עבור ילדיכם חדר ילדים מעוצב בקפידה וזאת תוך מתן חוויית מגורים מיוחדת ותגרום לו להזמין אליו לחדר חברים רבים ולהתגאות במרחב האישי שלו. לכל ילד יש עולם ייחודי משלו ומעצבי חדרי הילדים של רשת רהיטי ברזילי יכולים לסייע לכם להתאים אישית את החדר בהתאם לרצונות הילד.

    רוצים לראות חדרי ילדים מעוצבים? לחצו כאן.

    במידה והנכם מעוניינים לדעת המלצות נוספות ולפנות אלינו, הנכם מוזמנים לעשות זאת דרך הטופס הנמצא למטה.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *