לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר ילדים ונוער - חדר אריאל

כיצד לרכוש מיטת ילדים? להלן הטיפים הטובים יותר

חדרי הילדים צריכים להיות מעוצבים בכך שתהיה הרמוניה בין רהיטים לפריטים משלימים. בקשר לכך, מיטת הילדים הינה הרהיט הדומיננטי ביותר בחדר ובגלל העיצובים וההיצע הרחב שיש בשוק חשוב מאוד שתדעו לאיזה היבטים להתייחס כאשר הנכם מגיעים לרכוש מיטת ילדים לילדיכם. לפיכך, להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את מיטת הילדים הראויה ביותר עבור ילדיכם.

להלן הטיפים:

רכישת מיטת ילדים: תכננו את התקציב שלכם:

רשתות רבות מנסות לשחק על הרגש שלכם כהורים ולקבוע מחירים מופרזים עבור מוצרי ילדים ותינוקות. אל תיכנעו לסדרת המסרים הזו שנועדה לגרום לכם להוציא סכומי עתק עבור מצרכים ושירותים שונים. זכרו, אתם יכולים להיות הורים טובים ודאגנים אבל גם ריאליים לגבי תקציב. הורה טוב הוא לאו דווקא הורה שמפזר כספים על מותגים אלא הורה שיודע לכלכל את צעדיו ולדאוג לעתיד משפחתו. יש כיום מאות ואולי אלפי מותגים בתחום הריהוט לילדים. אם תקבעו ראשית את התקציב שלכם יהיה לכם קל להתחיל מרשתות שמציעות פריטים בטווח המחירים שלכם.

תדאגו לכך שמיטת הילדים תהיה בריאה עבור ילדיכם:

אם ברצונכם לרכוש מיטת ילדים איכותית ובריאה מומלץ מאוד כי תרכשו מיטה העשויה מעץ מלא. מיטה זו עשויה מחומר טבעי שמשתבח עם הזמן, עמיד, חזק וידידותי לסביבה. בנוסף, חשוב לוודא שצביעת המיטה מבוצעת בשיטת wash על בסיס מים ושבתהליך הייצור של המיטה לא היו מעורבים חומרים עם כימיקלים רעילים.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    במידה ובחרתם גימור לכה, יש לבדוק שמדובר בלכה ללא מתכות כבדות ונטולת פורמלדהיד על מנת שתדעו שהחומרים מהם עשויה המיטה בטוחים למגע ולנשימה.

    ברזילי- חדרי ילדים ונוער

    צריך לדאוג שמיטת הילדים תהיה נוחה לילדיכם:

    עם כל הכבוד (ויש כבוד) ליופי וסגנון, כאשר בוחרים מיטה ולא משנה אם זה לקשיש בן 90 או לפעוט בן 9 חודשים – הנוחות היא מעל לכל. חשוב לבחור מיטה שמתאימה לגיל ולמידות הילד כי רק על מיטה נוחה הוא יוכל להינות משינה הגונה לאורך כל הלילה, ורק לאחר שינה הגונה במשך לילה שלם – הילד יוכל לתפקד במשך היום כולו כשהוא מלא אנרגיה וסקרנות ללמוד דברים חדשים על העולם.

    בנוסף לכך, בכל הנוגע לנוחות, חשוב מאוד כי הנוחות תלויה מאוד גם במזרון של המיטה ולכן מומלץ מאוד לבחור במזרון אורטופדי המספק לילד תמיכה ושמירה על גב בצורה ישירה בתקופה בו הוא גדל. יש לוודא כי המזרון שהנכם רוכשים יהיה אורטופדי ובעל צפיפות אופטימלית לילדים.

    רוצים להיות בטוחים כי המזרון של מיטת הילדים יהיה נוח לילדיכם? תנו לבחור את המזרון בחנות מכיוון שהוא לבסוף זה שישן על המזרון והוא צריך לבחור באופציה הנוחה ביותר עבורו.

    זכרו להתאים את גודל מיטת הילדים לחדר:

    חשוב לזכור כי מיטת ילדים צריכה להיות בגודלה לחדר אשר היא תיכנס אליו ותישאר בו. חשוב לציין כי מיטות ילדים ניתן למצוא בחנויות בגודל סטנדרטי של מיטת יחיד או במידה רחבה יותר שמגיעה כמיטה וחצי. לרוב, מיטה וחצי לא מתאימה לכל חדר והיא תופסת שטח רב ממנו, אך לטווח הארוך מיטה זו שימושית יותר ותלווה את הילדים אל גיל ההתבגרות ואפילו לאחר מכן.

    הורים רבים רוצים גם שמיטת הילדים שהם רוכשים ישמשו גם כפתרון פרקטי בחדר הילדים. במקרים אלו, ההורים בוחרים לרכוש מיטות הילדים הכוללות מיטת חבר נפתחת המתאימה לאירוח או לשינה של שני ילדים במיטה אחת. בנוסף לכך, אלו אשר רוצים שמיטת הילדים תשמש כפתרון אחסון בחדר, ירכשו מיטת ילדים עם מגירות עמוקות, ארגז מצעים או מידוף פנימי בגב המיטה.

    חדר ילדים ונוער - חדר אריאל

    אל תשכחו את בטיחות ילדיכם:

    עלינו לזכור כהורים כי לא פחות מנוחות, פרקטיות ובריאות יש לוודא כי המיטה שאנו רוכשים לילדינו בטיחותית עבורם ואם יש צורך ברכישת המיטה לצרף גם מעקה בטיחות ששומר על הילד בלילה מנפילה – עשו זאת.

     

    רוצים לראות חדרי ילדים מעוצבים? לחצו כאן.

    רוצים לעיין במבחר מיטות הילדים והנוער שלנו? לחצו כאן.

    במידה והנכם מעוניינים לדעת המלצות נוספות ולפנות אלינו, הנכם מוזמנים לעשות זאת דרך הטופס הנמצא למטה.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *