לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטה בעיצוב אישי - שמנת ויולט

ייצור חדר ילדים

בעת עיצוב חדר ילדים, אנחנו יוצרים עבורם ממלכה קסומה לגדול ולצבור בה זיכרונות. הרהיטים שתבחרו, ילוו את ילדיכם לאורך שנים ועל כן יש לתכנן כל פרט ופרט בקפידה. ישנם כמה פרמטרים שחשוב במיוחד להיצמד אליהם, ובראשם – נוחות, עיצוב  ובטיחות.

נוחות באה לידי ביטוי בשטח אחסון נרחב, מדפים, ארון גדול, פינת עבודה נעימה, מיטה נפתחת עם מגירת אחסון, בהתאם לצרכים הייחודיים של ילדיכם. ברהיטי ברזילי ניתן להזמין ריהוט רב בהזמנה אישית, ועל ידי כך ליצור את החדר האופטימלי שיענה על הדרישות המורכבות שתרצו לספק להן מענה. הפונקציונאליות בתכנון תחסוך זמן מיותר של סידור החדר, ותאפשר לשמור על הבגדים ועל הצעצועים של ילדיכם במקומם. חדר שמעוצב בצורה פרקטית, יעודד את הילד לקחת חלק בארגונו ובשמירה על סדרו.
עיצוב חדר ילדים הוא נגזרת ישירה של טעמכם האישי, תוך התאמה למידות החדרים. מדובר בהזדמנות אידיאלית להיות יצירתיים ולבחור בפריטים מעוררי השראה, על מנת ליצור אווירה חד-פעמית ומהנה. עם זאת חשוב לדבוק בפריטים נייטראלים ונקיים על מנת שהריהוט לא ימאיס את עצמו על הילד, ויוכל "לגדול" אתו. את נגיעות הצבע בחדר כדאי להוסיף באמצעות אקססוריז כמו מנורות, כסאות, וילונות וכו'. העבודה המשותפת של רהיטי ברזילי עם מעצבי פנים מוכרים בתחומם, בשילוב של שנים של ניסיון, הביאה ליצירת חדרי ילדים יפהפיים ומקוריים, אשר מהווים סביבה מלהיבה עבור הילד, סביבה שהוא ישמח לחזור אליה ולהעביר בה את שעות הפנאי שאחריי הגן או ביה"ס. סדרות החדרים שלנו מחולקות לפי קטגוריות של צבעים – הסדרה הלבנה היא סדרה נסיכותית ויוקרתית אשר מותאמת בעיקר לבנות. הסדרה הצבעונית הנה יחסית נועזת, ומתאפיינת במגוון מידות וצבעים אשר ניתן לשחק איתם ליצירת מראה רצוי. הסדרה מעץ מלא היא עמידה ואיכותית, ועשויה מעץ אורן אשר עבר תהליכי יצור מיוחדים המקנים את האפשרות לצבוע את העץ בצביעה אטומה מיוחדת לרהיטי ברזילי , ללא חשש לסדקים בצבע.

בטיחות, במיוחד בגילאים צעירים יותר, הכרחית על מנת להגן על ילדיכם מריהוט חד או שביר, ממכסים כבדים או מדלתות נטרקות. הריהוט צריך לעבור בדיקות בטיחות ולהוכיח את עמידותו בסטנדרטים גבוהים ומחמירים על מנת שיימצא ראוי לפעוט שלכם.  יש לדבוק בצבעים נטולי עופרת, בבדים איכותיים ובריהוט בעל פינות מעוגלות. מדובר בהשקעה סבירה לחלוטין , שתוכל למנוע אי נעימויות ופציעות מיותרות.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    קטגוריה:

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *