לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

ייצור חדר לילדים

כאשר אנחנו מעצבים, משפצים או בונים חדר ילדים עבור ילדינו חשוב לשים לב לא רק לעיצוב של החדר ולא רק לסוגיות טריוויאליות יחסית כמו התאמת צבעים, אלא גם לחומרי הגלם אשר מהם עשויים הרהיטים בחדר, ואף חומרי הגלם אשר מהם עשוי החדר עצמו. בחירה נכונה בחומרי גלם איכותיים יכולה למנוע מצב בו תחשפו את ילדיכם לסכנות שונות ולמנוע מצב בו תבחרו חומרים מאיכות ירודה. מאמר זה, אם כן, בא לעזור לכם לבחור את החומרים המתאימים ביותר כך שגם אתם, וגם ילדיכם, תוכלו לישון בשקט בלילה, בידיעה שהם נמצאים בתוך חדר בטוח ומקסים שהותאם במיוחד עבורם.

כאשר מתייחסים לחומרים שאיתם מעצבים ובונים חדרי ילדים אחד הדברים שחשוב ביותר לשים לב אליהם הוא הבטיחות והאיכות של אותם חומרים. למשל, בעבר היה נהוג לצבוע חדרי ילדים בצבעי עופרת, שהם כידוע לכל צבעים רעילים מאוד שהציבו את חיי הילדים בסכנה של ממש. כיום, עם התפתחות המודעות לנושא ניתן לראות יותר ויותר חברות אשר מציעות לנו אופציות אקולוגיות, דהיינו ידידותיות לסביבה, ובריאות יותר. למשל, כיום כאשר צובעים את חדרי הילדים ניתן למצוא צבעים בריאים אשר עשויים מחומרים ירוקים בעיקרם. ניתן למצוא גם רהיטים לחדרי ילדים אשר מבוססים על מים ואינם מכילים בתוכם חומרים רעילים, כך שהם כמובן נהפכים לרהיטים ולצבעים האידיאליים לחדר הילדים שלכם. 

חשוב במיוחד לשים לב לסוג צבע הקירות ולציפוי הרהיטים אם ילדיכם סובלים מבעיות נשימה שונות. ילדים אלו לרוב יהיו רגישים יותר לפלטות תעשייתיות, לדבקים שונים שלעתים נמצאים ברהיטים ולציפויי רהיטים וצבע לקירות אשר עשויים מחומרים תעשיתיים מסוימים.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    אם כן, חומרי הגלם אשר מהם עשויים הרהיטים בחדרי ילדים הם חשובים מאוד ואין להתעלם מהסוגייה הזו. כאשר מעצבים חדרי ילדים יש לשים לב לסוגיות נוספות הנוגעות לבטיחות וביניהן: תקן בטיחות של הרהיטים המעיד על כך שהרהיטים הם באיכות גבוהה והם אכן הרהיטים הבטיחותיים ביותר לילדיכם. כמו כן, יש לשים לב שלא כדאי להכניס לחדרי ילדים ארונות מזכוכית או רהיטים אחרים שיש בהם מראות שבירות וזכוכית משום שהם יכולים להיות לא בטיחותיים כאשר הם ממוקמים בתוך חדר ילדים. כיום ישנם חומרים שונים המחליפים בהצלחה זכוכיות, כך שמצד אחד אין סכנה שהם יתנפצו ומצד שני הם עדיין שומרים על החן שלהם ועוזרים להפוך את חדר הילדים למעוצב ולמקסים – כך שבהחלט לא צריך להתפשר על דבר: לא על איכות, לא על בטיחות ולא על עיצוב, כאשר בוחרים חומרים מתאימים עבור חדרי ילדים.

    קטגוריה:

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *