לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטת נוער - מייפל תפוח

בחירת מיטה לילד המתבגר

בחירת מיטה לילד המתבגר אינה עניין של מה בכך. 

מיטה איכותית המתאימה לצרכים המשתנים של הילד והנער, יכולה לשמש אותו למשך שנים רבות.

המיטה בחדרי הילדים והנוער היא יותר ממקום לינה. 


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    היא הופכת לאלמנט מרכזי בחדרו של המתבגר הצעיר ולמגרש המשחקים שלו ושל החבר'ה. 

    במיטה "רובצים" שעות (לבד ועם חברים), נרגעים, קוראים, מכינים שיעורי בית, משחקים וצופים בטלויזיה.

    ‎מאיר שוכר‎, מעצב פנים המתכנן ריהוט וחדרים לילדים ונוער עבור 'רהיטי ברזילי': "בעיצוב המיטות הושם דגש על קווים נקיים ומודרניים, כאלו אשר יכולים ללוות את הילד והנער המתבגר לאורך שנים". 

    "המיטות, כמו שאר הרהיטים שעוצבו עבור 'רהיטי ברזילי', תוכננו משילוב של מלמין בגווני עץ שונים וצביעה בתנור במבחר גוונים עצום.

    הצביעה בתנור מאפשרת לילד ולהוריו בחירה מבין עושר עצום של גוונים וטקסטורות וכך ניתן ליצור מיטה ייחודית המותאמת לאופי החדר והילד".

    שוכר מציין כי המיטות תוכננו כך שיהיו נמוכות יחסית וקרובות לרצפה, הן בשל האופי ה"לופטי" והטרנדי שהן משוות לחדר והן כדי שיהיה קל לעלות ולרדת מהן בכל גיל.

    "כמו כן תוכננו מתקנים מודולריים אשר ניתן להרכיבם כתוספת למיטות. מתקנים אלו מותאמים לצרכים המשתנים לאורך שנות התבגרות הנער והם יכולים לשאת חפצים שונים לפי דרישותיו הנוכחיות". בין המתקנים מדפים ושידות המתאימים לנשיאת בובות, ספרים ודיסקים, מעמדים המתאימים לשלטי טלויזיה, טלפון סלולרי, עיתונים, כוסות ועוד.

    "- מיטות ילדים מעולם לא רכשנו. 

    – פשוט קיבלנו אותם מאחי הגדול שילדיו היו גדולים מילדינו במספר שנים.

    – מתאים להעברה הלאה.

    – לשמחתי, על מיטות ילדים הצלחנו לחסוך. "

    כן, כך חשבתי לעצמי ואני לא הראשון בעולם שעושה מהלך כזה של העברת חפצי הילדים שלנו הלאה לדורות ההמשך של המשפחה. 

    מאז ומתמיד זה מאוד פופולרי להעביר פרטי תינוקות וילדים מדור לדור. ואין סיבה שלא. הפריטים המועברים מועברים באהבה גדולה והחיסכון לבני זוג טריים לתינוק שזה עתה בא לעולם זוכים להקלה ועזרה מהסביבה הקרובה ולא צריכים להתשגע ולהיסחף אחר מגמת אופנה תורנית כזו או אחרת שכל עניינה הוא שהורים טריים ונרגשים יוציאו מיטב ממונם בחנויות התינוקות למיניהם, עם קשר ישיר או פחות ישיר ויותר רופף למידת הצורך שלהם באותם פריטים המוצעים להם.

    אבל, אם בוחנים את המהלך המשפחתי הזה שאכן עושה חסד עם כולם, אם נבחן זאת למשל ביחס למיטות ילדים אז אפשר לראות שאולי המהלך הזה לא כל כך תקין ולא כל כך בטוח. 

    וזאת כיוון שעם השנים מיטות ילדים חדשות שמיוצרות ומשווקות הלאה, הם מיטות ילדים טובות יותר מכמה בחינות, ובחינות מסוימות הופכות את המיטות ילדים החדשות למוצר כמעט שונה והרבה יותר בטוח, ומדובר כאן על מערכות יחסים של המיטות ילדים עם כל מיני אספקטים שונים של החיים שלנו ושל הסביבה שלנו. אם אנחנו מדברים ופונים אל הורים מודאגים אזי שהצד הבטיחותי הוא המעניין יותר. מיטות ילדים של ימינו בנויות בכל מיני צורות שונות ועם כל מיני משתנים ומבטחים שונים שנוסו ונלמדו לאורך הזמן ועתה המוצר הזה שאנו קוראים לו מיטות ילדים אפשר לומר שהוא מוצר די שונה ממיטות ילדים של העבר שאנו מכירים ורגילים בהם.

    וחוץ מכל מיני אלמנטים שונים של בטיחות כדוגמת מעקה, מיטות ילדים של דורנו בנויות ועשויות מחומרים בריאים יותר. בריאים יותר לסביבת החדר, בריאים יותר לילד שלנו שמבלה שעות ארוכות וזמן בלתי מבוטל על המיטה, אז מדובר במיטות ילדים שעשויות מחומרים שהם פשוט בריאים יותר להיות בסביבתם.

    בארצות הברית למשל, רק בשנת אלף תשע מאות שבעים וארבע עבר חוק שעשה סדר והגביל הגבלות את יצרני מיטות ילדים בנוגע לצבע שבו הם צובעים את מיטות הילדים. עד אז השוק היה פתוח ויצרנים של מיטות ילדים יכלו לעשות שימוש בכל סוג של צבע שהם רצו מבלי לבדוק אפילו האם הצבע בריא או לא בריא להיות בסביבה של אדם, כל שכן, השפעות חומרים רעילים שכאלו על ילדינו הקטנים, שעם כל הכוונות הטובות שלנו, והכוונות הטובות של מי שהעביר לנו את מיטות ילדים, בסופו של דבר, חלילה, יצא שהלנו את היקר לנו מכל, בבית ובחדר עליו עמלנו כל כך, במיטות ילדים שמסכנות את הבריאות שלו.

    ממצב כזה אנו רוצים להימנע. 

    מיטות ילדים רוכשים בתבונה ולאחר בירור מעמיק שהן אכן בטוחות.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *