לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר ילדים ונוער ליאור – קולקציה חדשה!

חדר ילדים: המדריך לעיצוב חדר פרקטי

מי מאיתנו לא הגיע ליום בו הוא מעצב מחדש לילדיו את חדרם? הבעיה היא שרבים מאיתנו לוקחים בחשבון פרמטרים רבים, אך בו זמנית אנו מתעלמים מהפרמטר החשוב ביותר- פרקטיות. לכן, אנו כאן כדי להציג בפניכם את המדריך כיצד לעצב את חדר הילדים בדרך הכי פרקטית! 

להלן הטיפים:

פרקטיות במקום הראשון:

חדר ילדים פרקטי הינו חדר שתוכנן מראש לשמש את הילדים לשנים רבות. כלומר, מדובר בעיצוב של שטח מוגבל מתוך הבנה שהילד יגדל, ובמקרים מסוימים שזה יהפוך מחדר של ילד אחד לחדר של שניים ואף שלושה. על מנת ליישם עיצוב זה, אנו צריכים לקחת בחשבון את הצרכים של הילדים בגילאים השונים ולספק להם מענה מלא על ידי בחירת ריהוט מתאים ועל ידי ניצול חכם של חללים שונים. כדי להצליח להשיג את המטרה הזו, חשוב לא להגזים בחפצים שמהותם היא אסתטית בלבד.

חישבו על נוחות הילד:

כדי שתוכלו ליצור את חדר הילדים שיעניק את כל התנאים הדרושים לילדיכם לצמוח ולהתפתח בכיף ובהנאה – חשוב ליצור נוחות. נוחות משמעה למקם בחדר את כל פריטי הריהוט הדרושים על מנת להתנהל בצורה נוחה, כגון: כיסא, שולחן, מגירות, מיטה נוחה ומספיק שטח על מנת שהוא ירגיש חופשי ומשחורר לשחק על הרצפה, על השטיח או על כל מקום אחר בחלל החדר. חשוב לציין כי על מנת להשיג את הנוחות המרבית חשוב כי תתייעצו עם ילדיכם מה הן ההגדרות הספציפיות שלו לגבי נוחות. אל תנסו לעצב את החדר לפי החלומות האישיים שלכם על החדר המושלם.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    מיטת ילדים בעיצוב ייחודי- דגם שקד

    לא לשכוח את אבזור החדר:

    כפי שצוין קודם לכן, עיצוב חדר הילדים דורש גישה פרקטית ובעלת ראייה לשנים רבות. זוהי משימה קשה אם לוקחים בחשבון שהצרכים של ילד בן 4 ושל נער בן 15 שונים מכל הבחינות. לכן, יש לגבש רשימה של חפצים ואביזרים שחשוב שיהיו בחדר וזאת על מנת ליצור את תנאי המגורים האופטימליים עבור ילדים בגילאים שונים. בין החפצים שמהווים חובה ניתן למצוא מנורות שולחן, מקומות אחסון לצעצועים, טפטים, תמונות ולאחר מכן, ניתן למצוא חפצים אישיים כדוגמת מדפים נוחים לסידור של פריטי לבוש קטנים, מדפים לספרים, לדברי יצירה ולפריטי בית ספר וכיוצא באלה.

    מקומות אחסון

    אספקט חשוב נוסף בפרקטיות של חדר הילדים שאסור לשכוח הוא האחסון בחדר. הנכם צריכים לזכור כי יש ליצור כמות מספקת של מקומות אחסון בחדר וזאת דרך ניצול של השטח עד לתקרת החדר. מקומות אחסון נוצרים באמצעות ארונות מעוצבים בעלי העומק המתאים ולא דרך ארגזים או מקומות אחסון ההורסים את מראה החדר וגורמים לו לתחושה של מחסון. בנוסף, חשוב כי תנצלו את השטח של החדר גם לגובה בעזרת כוורות או מדפים למיניהם.

    לסיכום, עיצוב חדר הילדים הינה משימה לא פשוטה. על מנת שילדיכם יוכל להנות מחדרו לאורך שנים רבות אנו צריכים לחשוב לטווח הארוך ולקחת בחשבון מראש את כל הדברים הקטנים שכלולים בעיצוב החדר.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *