לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

המדריך לעיצוב חדר של נערה מתבגרת

גיל ההתבגרות של ילדינו מאופיין בשינויים רבים. הגוף משתנה, האישיות מתעצבת והנערים הנערות המתבגרים מעוניינים מאוד להביע את דעתם לגבי בחירת חדרם. בנוסף לכך, חדרם, שעוצב לפני מספר שנים, כבר אינו מתאים ודורש עיצוב מחדש. לכן, אנו כאן כדי להדריך אתכם כיצד לעצב חדר לנערה מתבגרת!

התחשבות ברצון הנערה

נדמה שלא מזמן היא נולדה, תינוקת מתוקה, ונהניתם לעצב את חדרה לפי טעמכם. עכשיו היא כבר גדלה, ויש לה רצונות ודעות משלה. כעת, הגיע הזמן לשחרר מעט. לכל נערה אופי וסגנון משלה, והחדר, כמקומה הפרטי הוא מעין תמונת מראה שלה. עיצוב החדר יכול להיות תהליך כיפי של שיתוף פעולה בין ההורים לנערה המתבגרת. אנו צריכים לתת לה להחליט, אך עדיין עלינו לשמור לעצמנו את הזכות להטיל וטו. אולי לא תרצו גרפיטי על הקירות, אך תסכימו שהיא תבחר את התמונות והפוסטרים שהיא רוצה לתלות בחדרה. על ידי כך, יווצר חלל שיהיה לה נעים לשהות בו.

מיקום רהיטים פונקציונלי

הדבר הראשון והחשוב ביותר שאנו רוצים להשיג בסידור חלל החדר הוא פונקציונליות ונוחות. לרוב, הרהיטים שנרצה לכלול בחדר הם מיטה, ארון בגדים, שולחן עבודה, מחשב, ואולי גם מדפים לספרים ואביזרים נוספים. מיקום הרהיטים בחדר הוא לא רק החלטה אסתטית, אלא גם פונקציונלית. מיקום המיטה למשל, יכול להשפיע על איכות השינה בלילה. אפשר לעשות ניסיונות שונים ולראות מתי השינה משתפרת. שינה עם הראש קרוב לדלת לרוב אינה נותנת תחושה נוחה. את שולחן העבודה תרצו למקם כך שהאור מהחלון יגיע אליו מזווית הנוחה לקריאה וכתיבה במשך היום.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    אביזרים מעניקי השראה

    רוב הבנות המתבגרות מעוניינות בפרטיות שלהן ואף רוצות להסתגר בחדרן. לכן, עדיף שחדרן יהיה מקום נעים לעשות זאת. על מנת שהבנות ירצו לשבת בחדרן כדי לקרוא ספר, לשוחח עם חברות או סתם לשבת ולחשוב על החיים אפשר לרהט את חדרם עם אביזרים שיהפכו את חדרן לסביבה מותאמת אליהן ונעימה. כדי לעשות זאת ניתן לקנות פוף או לקחת מספה ישנה את הכריות, לשים אחת על השנייה, לכסות בבד ועל זה לפזר בובות וכריות למיניהן. בנוסף, גם וילון זה יכול להשפיע על האווירה והתאורה בחדר. אותו ניתן לקנות או להכין בעצמכם מסדין או מבד ישן וצבעוני. אפשר לאבזר את החדר גם בלוח שנה ובשלט לחדר שהנערה מכינה בעצמה.

    חשוב כי תבינו, כל דבר קטן, כמו סט מצעים תואם לטעם הנערה ואף מובייל מצדפות, יכולים לשנות את מראה החדר. ככל שיש בחדר יותר דברים שהנערה הכינה ועיצבה בעצמה על-פי טעמה, כך היא יותר תהנה מהחדר החדש שלה.

    תאבזרו את הקירות

    קירות יכולים להיות הדבר המשעמם ביותר או המגניב ביותר. לא חייבים לצבוע את כל הקיר מחדש. אפשר לרכוש פחיות צבע קטנות ולהכין שבלונות, למשל בצורות גאומטריות שונות. כך תקבלו מראה יפה ומעניין שמוסיף צבע וחיים לחדר. על הקירות ניתן לתלות פוסטרים אהובים על הנערה, תמונות שצולמו על ידי הנערה ואף תמונות שהנערה ציירה בעצמה. אם אתם דואגים מקילוף הקירות, ניתן לקנות לוח שעם לגזרי תמונות שמתחלפות. בנוסף, גם תלייה של מראה על הקיר מגדילה את החדר וגם שימושית.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *