לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר ילדים ונוער - רהיטי ילדים ונוער ברזילי

מדריך: איך לבחור חדר ילדים בצורה נכונה?

רבים מאיתנו מודעים לעובדה שבשנים האחרונות, בעקבות כניסת הטכנולוגיה לחיינו, חדרי השינה הפכו להיות המקום בו מתרחשות רוב פעילויות הפנאי של ילדינו. מגמה זו משנה למעשה את הימים בהם חדרי השינה היו המקום אליו הגיעו הילדים רק בסוף היום כדי לישון אחרי יום מעייף. כיום, חדרי הילדים משמשים כמקום הפעילות המשמעותי ביותר שלהם ולעיתים אף המקום הראשי. בנוסף לזאת, הילדים כיום דעתנים יותר וחשוב להקשיב ולהבין מה הם רוצים שיהיה בחדר שלהם. לפיכך, נשאלת השאלה אילו משתנים צריכים לקחת בחשבון כדי לדעת איך לבחור בצורה נכונה חדר לילדים? על כך נענה במאמר הבא.

לבוא מוכנים עם תקציב ומידע רלוונטי

המשתנה הבסיסי והחשוב ביותר כאשר אנו מתכוונים לרכוש ו/או לחדש חדר ילדים או נוער הוא, כמובן, נושא התקציב. לכן, עלינו לדעת מראש מהו הסכום שנוכל להוציא ולהשתדל לדבוק בו לאורך כל התהליך. משתנה נוסף תלוי בשטחם הקטן של חדרי הילדים בדירות של ימינו ולכן חשוב למדוד החדר ולבדוק מראש מהו הגודל האמיתי של החדר וכמה ילדים אמורים להשתכן בו בשנים הקרובות. משתנה זה חשוב מאוד מכיוון כי ייתכן ובחדר אחד ישתכנו שני אחים ואף יותר למשך מספר שנים והגודל משפיע בצורה משמעותית על בחירת הרהיטים וגודלם.

יתר על כן, חשוב לדעת כי כאשר הנכם מגיעים לחנות הרהיטים לבחור לילדיכם את החדר הראוי עבורו חשוב לדעת מה הסגנון שהנכם רוצים לעצב את החדר. החלטה זו בהחלט תעזור לכם להתמקד בבחירות ולקצר תהליכים. למרות העובדה שהנכם מחליטים מראש על הסגנון בו יעוצב החדר חשוב גם לרכוש רהיטים ניטרליים שיוכלו ללוות את הילד/ים לאורך זמן. התשוקה של הילדים ובני הנוער להישאר מעודכנים לצו האופנה הנוכחי עשויה להתממש בקלות באמצעות שינויים קוסמטיים קטנים והחלפה של אביזרי נוי וטקסטיל שהם זולים יחסית ובהחלט יעשו את העבודה.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    חדר ילדים ונוער בר – קולקציה חדשה!

    תערבו את הילדים בבחירת החדר

    כיום, באופן נלווה למידע הנגיש בכל מקום, הילדים ובני הנוער דעתנים יותר. לכן, כאשר הנכם מחליטים לעצב ולרהט את חדר ילדיכם חשוב שהם יביעו את דעתם ויקחו חלק בלתי נפרד בקבלת ההחלטות. אם בחרתם יחד עם ילדיכם סגנון מסוים מומלץ לבחור סט כולל של רהיטים שייצור עיצוב אחיד ובצבע לא "צעקני" מדי שאליו אפשר להוסיף מגוון אביזרים קטנים וצבעוניים כמו וילון, סט מצעים, שטיח או כל דבר אחר שיצור ייחודיות כלפי שוהה החדר ויעמוד בהתאם לצו האופנה העכשווי. אנו ממליצים על זאת מכיוון שאנו מבינים שככל שהילדים מתבגרים והופכים לבני נוער, הם מוותרים על צבעוניות עזה לטובת גוונים ניטרליים וגווני עץ למיניהם. בנוסף לכל זאת, בעיצוב חדר הילדים, יש לקחת בחשבון גם את בחירת הפונקציות הדרושות בחדר, כגון: אזור משחק, אזור לימוד, אזור עמדת מחשב וכו'.

     

    לתת דגש לצרכים המשתנים ולהיות פרקטים

    לרוב, הריהוט של חדרי הילדים הקטנים משמש גם לאחסון כללי של הבית. אך, ככל שהילד גדל ומתבגר הוא צובר פריטים וזכרונות שהופכים את החדר ליותר פרטי. לכן, חשוב שלא להעמיס יתר על המידה באחסון הפריטים הביתיים בחדר הילדים מכיוון שיום אחד הם עתידים להתפנות משם. בנוסף לכל זאת, כאשר הנכם ניגשים לעצב לילדיכם חדר משלו, חשוב להיות פרקטים ונוחים ולקחת בחשבון משתנים רבים, כגון: הכנת נקודות תקשורת, חשמל ותאורה, כיוון חדירת האור לחדר. פרקטיקה נוספת היא לבחור גם רהיטים המשמשים לשימושים רבים כמו מיטה נפתחת לאירוח ושידה המשמשת גם לאחסון.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *