לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

ארון לחדר ילדים: איך בוחרים ארון לחדר ילדים?

בחירת ארון לחדר ילדים יכול להיות משימה די מאתגרת עבור חלק מההורים. מצד אחד הם רוצים לקנות את הארון החזק וטוב ביותר לילדיהם ומצד שני עליהם למצוא ארון שתוכנן ויוצר עבור ילדים. ארון לחדר ילדים חייב להיות מותאם לגובה הילדים ולאפשר אחסון מסודר ככל האפשר לחפצי הילד.

ארון לחדר ילדים

ארון לחדר ילדים אינו זהה לארון של מבוגרים. ארון לחדר ילדים חייב להיות מתוכנן בצורה כזו שלילד יהיה נוח בסופו של דבר לבצע מטלות שונות ולשמור על הסדר בחדרו בכוחות עצמו. כדי לעודד ילד לשמור על סדר עלינו להקל עליו ככל האפשר ובדיוק מסיבה זו אנו מחפשים דווקא ארון ילדים. ארון ילדים תמיד יהיה עם מגירות נוחות לשימוש בתחתית הארון כך שבכל גיל ניתן להגיע למדפים החשובים בהם אנו מאחסנים את הבגדים לשימוש יום יומי. מעבר לעובדה שארון ילדים צריך להיות נוח ופרקטי חשוב לא פחות שהוא יהיה בטוח לשימוש של הילדים. טריקה איטית של המגירות, שימוש בחומרים בריאים ובטוחים וחשוב שלא יהיו פינות חדות שמסכנות את הילד בפעולות היומיומיות.

למבחר ארונות לחדרי ילדים לחץ כאן

בחירת ארון לחדר ילדים

בחירת ארון ילדים ברגע שיודעים מה מחפשים כבר הופכת לפשוטה הרבה יותר. נחפש ארון ילדים שמתאים לצרכים שלנו. כלומר, מתאים לעיצוב שבחרנו לחדר. עיצוב חדרי ילדים לפי אופי הילד הנו דבר משמעותי מאוד להתפתחות הטבעית של הילד ונרצה להתאים בין הסגנון שבחרנו עבורה ברמת הצבעים, העיטורים וכל פרט אחר ובין הארון. כך לדוגמה עבור חדר של ילדה ננסה לעשות שימוש בצבעי קרם ולבן שמשרים אווירה נעימה וכמובן גם נוכל להיעזר בארון בעל עיצוב מעוטר ומיוחד שילווה אותה למשך שנים רבות.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    לסיכום כאשר יוצאים לחפש ארון לחדר ילדים כדאי לבחון את הפרטים הבאים:

    1. ארון שהתאים בו חולקו במיוחד עבור ילדים.
    2. ארון שעוצב לפי טעמם של הילדים.
    3. ארון שהוכן מחומרים בריאים ומוגנים.
    4. ארון שמתאים לסגנון הילד והחדר.

    אנו מאחלים לכם בהצלחה ומצרפים מספר דוגמאות לחדרים מיוחדים במינם שאנו בטוחים שתאהבו!

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *