לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

בחירת מיטות ילדים: מיטות קומותיים, נפתחות – איך בוחרים מיטה לילד?

בחירת מיטות ילדים הנו אירוע מכונן, כאשר הילד גדל וכבר יכול לעבור ממיטת תינוק קטנטנה למיטת ילדים אין ספק שמדובר באירוע משמח ומרגש. ברגע שמתחילים לחפש מיטת ילדים מבינים שיש עולם שלם של רהיטים בחנויות וניתן לבחור מבין שפע של מיטות ילדים במגוון צורות ואיכויות. ניתן לקנות מיטת ילדים במבצע, בקופון, באתרי יד שניה ואו באמת בחנות כיאה לילד המתוק שלכם. רוב מוחלט של ההורים בוחרים לחוות את הרגע ולקנות מיטות ילדים בחנויות וזאת כדי שיוכלו לתת לילדיהם את הטוב ביותר.

למעבר למבחר מיטות ילדים לחץ כאן

בחירת מיטות ילדים

כעת שאתם צריכים לצאת לחפש מיטה ולא יודעים היכן להתחיל אנו נספר לכם על סוגי המיטות השונים שניתן לקנות לילדים:

  1. מיטות קומותיים
  2. מיטות מסוג "מיטה וחצי"
  3. מיטות מעוצבות
  4. מיטות עם מגירות נשלפות
  5. מיטות מעץ מלא

בבחירת המיטה המושלמת עבור ילדכם חשוב מאוד לוודא שאתם קונים מחנות המתמחה בייצור חדרי ילדים וזאת מאחר וחנויות אלו יודעות איך להתאים בצורה הנכונה ביותר את רהיטי הילדים תוך שהם מצפים אותם בחומרים אקריליים שמקלים על הניקיון ומוודאים שאכן המיטה בטיחותית לילדים. כלומר, נעשה שימוש בחומרים בריאים וטבעיים ביצורו וכמובן אין פינות חדות וכל גורם אחר במיטה שיכול לגרום לפציעה או נזק לילדכם היקר.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    מיטות קומותיים

    מיטות קומותיים הם הדבר החם ביותר לאלו שיש להם דירה קטנה ויש להם ילד נוסף שצפוי להצטרף לחדר הילדים כבר בקרוב. מעבר לעובדה שמדובר בחוויית לינה נעימה וכייפית לילדים מדובר בחיסכון משמעותי במקום וכמובן מאפשר לילדים להיות קרובים זה לזה גם בלילה. במיטות קומותיים הדגש על בטיחות חשוב שבעתיים בגלל גובה הדרגש השני וחשוב שהבטיחות תהיה בראש מעייני מעצב חדרי הילדים.

    מיטות מסוג "מיטה וחצי"

    מיטה וחצי היא מיטה רחבה יותר מהרגיל אך לא רחבה מידי. בדרך כלל מיטה וחצי תתאים לחדרי ילדים בהם יושן ילד אחד בלבד ויש שפע של מקום עבור מיטה רחבה ונוחה במיוחד. בבחירת מיטה וחצי חשוב לרכוש את הטובים מאחר ובמידה וקונים מיטה וחצי זולה הרי שעם הזמן החומרים נהרסים וגורמים לכאבים בגב לילד. מיטה וחצי מעץ בהחלט יכולה להתאים לחדר ילדים אך יש להקפיד על איכות החומרים גם אם יש צורך לשלם מעט יותר.

    מיטות מעוצבות

    מיטות מעוצבות הן מיטות ייחודיות מאוד בכך שהן יופיעו רק במקומות שמתמחים בחדרי ילדים. מיטות מעוצבות נותנות תחושת יוקרה וסגנון לחדר ועולות מעט יותר כסף אך בהחלט שוות את ההשקעה וכדאי מאוד לבדוק זאת כאשר אתם מחפשים מיטות לילדכם.

    מיטות עם מגירות נשלפות

    כידוע בחדרי ילדים יש משמעות לשטחי אחסון רבים ככל האפשר. מעבר לעובדה שכדאי שיהיה שטח לאחסון החפצים והמשחקים ראוי ששטח אחסון זה יהיה נסתר. מיטות עם מגירות נשלפות מאפשרות אחסון נוח ונסתר מהעין ואו גם את האפשרות להוסיף מיטה נשלפת כדי שניתן יהיה לארח חברים גם בלילה באירועים מיוחדים.

    מיטות מעץ מלא

    מיטות מעץ מלא כידוע עולות מעט יותר. מיטות מעץ מלא חזקות מאוד ונשארות נאות בדיוק כפי שקניתם אותם למשך שנים רבות וזאת מאחר ואין תחרות ואין שני לעץ מלא. המשמעות של עץ מלא זה שאתם קונים לילדכם את המיטה היקרה אך גם הטובה ביותר וביכולתכם להיות בטוחים שהיא תמשיך להחזיק מעמד ולשרת את ילדיכם למשך שנים רבות.

    בהצלחה 🙂

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *