לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
רהיטים לילדים

איך בוחרים ריהוט שמתאים לאופי הילד או הנער המתבגר?

עיצוב חדר ילדים שונה מעיצוב כל חדר אחר בבית. בעוד החדרים האחרים משמשים את כל דיירי הבית ובהם ההורים קובעים את הקו העיצובי המשותף של דיירי הבית, חדרי ילדים הם עולמם הפרטי והאישי השייכים לילד בלבד. מסיבה זו, נשקיע מחשבה רבה בעיצוב חדר ילדים מותאם אישית כדי שהחדר יתאים בצורה הטובה ביותר לאופיו הייחודי של כל ילד כך ששנות הילדות יעברו עליו באושר ובשמחה.

עיצוב חדרי ילדים מגיע לרוב עם דרישות מסוימות מצד ההורים אשר מצדם שואפים לכמה שיותר יחידות אחסון וסדר כדי שניתן יהיה לסדר את החדר בקלות המרבית גם לאחר יום ארוך במיוחד בהם הילדים שיחקו והשתובבו להנאתם אך פעמים רבות הורים שוכחים להביא לידי ביטוי את אופיים המיוחד של ילדיהם שיכולים לאהוב תחביבים שונים כדוגמת ספורט, סרטים, יצירה או אמנות לצד קריאת ספרים וצפייה בטלוויזיה. כאשר אנו רוצים לעצב חדר מותאם אישית שיגרום לאושר אמיתי לילדנו חשוב שנתייעץ עם הילדים.

התאמת העיצוב לאופי הילדים אינו דבר קל בהכרח מאחר ויש צורך לשלב בין רצונות הילד לבין מגבלות התקציב וגודל החדר לצד ראייה קדימה לשנים הבאות בהם הילד יגדל ויהפוך לנער וצרכיו ישתנו בהתאם. ולכן כאשר נבחר עיצוב חדש לחדר נעשה זאת בהתאם לאופי הילד אך גם נעשה שימוש בריהוט שניתן לגדול איתו:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    הילד השובב
    הילד השובב לרוב יהיה ילד אנרגטי ופעלתן שמתקשה לעמוד במקום ודווקא עבורם ננסה למצוא עיצוב חדר ילדים מרגיע ושלו בו יוכלו לעצור לרגע לנוח ובעיקר לצבור כוחות ליום המחרת. כדי לאזן את התזזיתיות של הילד נעשה שימוש בצבעים שקטים ונעימים לעין, ננסה לאזן את הצבעים כך שהחדר יהיה פחות עמוס בחפצים צבעוניים שמסיחים את הדעת וכמובן ננסה להפוך את החדר לכמה שיותר חמים וביתי כך שהשקט ירגיע וירדים אותו בלילות.

    חדר מומלץ: חדר שוקולד וניל

    חדר ילדים ונוער - וניל שוקולד

    הילד הפופולרי
    הילד הפופולרי יהיה לרוב מוקף בחברים אשר משחקים איתו בפלייסטיישן, רואים איתו טלוויזיה, משחקים בכדורגל ולרוב גם עושים רעש. מסיבות אלו ננסה לעצב את חדר הילדים בצורה שתאפשר תנועה רבה ובנוסף לכך נוסיף רהיטים לאירוח כך שניתן יהיה לשהות בחדר יחד עם חברים בכייף ובהנאה רבה. בנוסף עלינו להוסיף יחידות אחסון בגובה הילד כך שניתן יהיה להחזיר את הצעצועים והמשחקים בהם שיחקו למקומם בתום השימוש.

    חדר מומלץ: חדר ברוש

    ברוש_900x506

    הילד המבולגן
    הילד המבולגן צריך סדר וארגון ולכן חשוב מאוד לתכנן עבורו חדר סימטרי ושימושי כך שאנו מקלים עליו כמה שניתן בשמירה על הסדר ובארגון החפצים כל פעם מחדש. שימוש באחסון מתחת למיטה, שימוש במגירות בפינת העבודה,שימוש במגירות נמוכות בארון הבגדים כולם מסייעים לילד לשמור על הסדר. בנוסף לכך נשתדל להימנע משימוש בחפצים ניידים שילכו לאיבוד בפרק זמן קצר.

    חדר מומלץ: חדר עומר

    חדרי ילדים ונוער - חדר עומר - רהיטי ברזילי


    הילד המופנם
    ילדים מופנמים הם לרוב יהיו שקטים יותר והתחביבים שלהם יהיו קריאת ספרים, משחקי מחשב, משחקי קופסא, משחקי מחשבה ועוד. משחקים אלו הם אוהבים לשחק לבד או עם חבר אחד בחדר השינה במקום בו הם מרגישים אהובים ומוגנים. כדי לפרוץ את החומות שהם בונים סביבם כדאי מאוד לעשות שימוש בעיצוב חי ואנרגטי בחדר ילדים כך שנכניס מעט יותר צבע לחייו של הילד ובעצם נעזור לו לגלות עוד תחומי עניין.

    חדר מומלץ: חדר בלו

    חדר בלו

    אנו ברהיטי ברזילי קשובים מאוד לצרכים של לקוחותינו ומבינים שכל ילד הוא עולם ומלואו ולו אופי אינדיבידואלי שצריך לבוא לידי ביטוי גם בחדר הילדים כך שהוא יוכל לגדול בסביבה שתסייע לאושרו.
    פנו אלינו לקבלת ייעוץ והכוונה בבחירת חדר ילדים מושלם לילד שלכם

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *