לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדרי ילדים ונוער - מיטות ילדים מעץ מלא

צבעים לחדרי ילדים

במרוצת השנים השתרשו מוסכמות בדבר הצבעים המקובלים לשימוש בחדרי ילדים: תכלת לבנים וורוד לבנות. אולם חדרי ילדים יכולים וצריכים להיות הרבה יותר מעניינים. באמצעות שילוב חכם של צבעי קיר ורהיטים בצבעים ניתן להעניק לחדרי ילדים ונוער כל מראה שרוצים: מתוחכם, מרגש, אמנותי ולא-שגרתי.

שולחן כתיבה מעץ מלא

בין אם מקור ההשפעה מן הסרטים, מהטלוויזיה, או מקטלוגים, אין ספק שעל הורים מופעלות השפעות רבות המקבעות את החשיבה העיצובית. לא זאת בלבד שקבעונות אלה מנציחים מוסכמות שכיום נמצאות במגמת דעיכה, הם גוררים צורך בהחלפה די מהירה של העיצוב. עם התבגרות הילדים. תכלת לחדרי בנים, ורוד לחדרי בנות – אף על פי שאין פסול בבחירת צבעים שכזו, הרי שעם תחילת פיתוח הזהות העצמית של הילדים, לא יהיה זה מפתיע אם ירצו מרקם צבעים וחופש ליהנות מעיצוב יותר מעניין.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    חדרי תינוקות וחדרים לגיל הרך

    כעיקרון, נהוג לעצב חדרי ילדים בצבעים בהירים ונעימים. בגיל הרך, זקוקים תינוקות ופעוטות לסביבה מעניינת ומגרה שתעורר את סקרנותם ותעודד את התפתחותם. מנגד, חשוב שלא להגזים עם צבעים עזים מדי, כדי שלא לעורר אי-נחת ולהקשות על הפעוטות לזכות למנוחה לה הם זקוקים לא פחות מן הגירויים.

    הפתרונות העיצוביים הם אינסופיים ולכל חדר יש את הפתרונות המתאימים לו. אך יש מספר כיוונים כלליים בהם ניתן לנקוט: צבעי קיר סולידיים עם ריהוט צבעוני, צביעה יצירתית ומגרה במרבית החדר, אך שמירה על עיצוב סולידי באזור המנוחה, עיצוב מרגיע אך שילוב של אלמנטים עיצוביים מסקרנים וניתנים להסרה / שינוי, כגון תמונות, מדבקות קיר וחפצים שונים.

    26.10.14_04

    חדרי ילדים

    בשלב הילדות, זהותם האישית של ילדים עדיין מתגבשת, אך לכל ילד יש כבר זהות מובחנת, עם העדפות אישיות. האפשרות לשאול אותם לטעמם מקלה על העניינים, אך מכיוון ששיקול דעתם אינו בוגר דיו, מובן שיש צורך למצוא איזון בין רצונם של הילדים ובין השיקולים הבוגרים יותר, כגון שימושיות וחשיבה קדימה מעבר לאופנה או לתחביבים בני-חלוף. גם בחדרי ילדים נרצה לאפשר אזור משחקים צבעוני ומרגש, אך גם אזור לימודים רגוע ונינוח, עם ריהוט איכותי שיאפשר להם להתרכז במשימות, כגון הכנת שיעורי בית. כמו כן, נעדיף ריהוט בצבעים לא מחייבים, כגון דוגמת עץ טבעי, או צבעים עדינים שקל לשלב עם צבעים אחרים, על מנת שלא יימאסו או ייראה ילדותיים מדי עם התבגרות הילדים.

    חדרים לנוער

    בני נוער הם כבר "מבוגרים מתחילים". על כן עיצוב החדר והרהיטים בו כבר בוגר יותר ויותר מתוחכם. בחדרים לבני ובנות הנעורים ניתן לשלב כבר ריהוט בצבעים יותר בוגרים, לרבות שחור, לבן, אפור כהה, אדום עז, סגול ועוד. כמו כן, ניתן ליצור שילובי צבעים אמיצים המבוססים על ניגודים, קצת בדומה לרוח הנעורים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ככל שבני הנוער יותר מבוגרים, כך רצונם לעצב את סביבתם ולהשליך את זהותם הייחודית על חדרם יותר גדול. על כן, נשתדל להשקיע בעיצוב ובצבעים שמאפשרים כמה שיותר כיוונים עיצוביים.

    26.10.14_01 (1)

    זקוקים לייעוץ בעיצוב ובבחירת רהיטים לחדרי ילדים? צוות רהיטי ברזילי ישמח לעמוד לשירותכם! התקשרו עכשיו: 03-6196878

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *