לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר ילדים ונוער ליאור – קולקציה חדשה!

הילד לומד מהבית בגלל מגבלות הקורונה? כך תארגנו את חדר הילדים

בימים אלה, בתקופת מגבלות הקורונה, הילדים הבוגרים עדיין לא יכולים ללכת לבית הספר ללמוד והם עושים זאת מרחוק באמצעות ה-ZOOM. לכן, צריך ליצור עבורם חדר ילדים / חדר נוער אשר יספק להם סביבת לימודים נוחה ושמעודדת למידה. כיצד לעשות זאת? קראו את המאמר הבא. 

סביבת לימודים בחדר הילדים: ארגון החדר במקום הראשון!

ראשית, חשוב לציין כי יש לארגן את חדר הילדים בצורה כזו שלא יהיו יותר מדי פיתויים שיגרמו לילד או לילדה לעזוב את השיעור ב-ZOOM באמצע. לכן, חשוב תמיד שהחדר יהיה מסודר ומאורגן! על מנת לעשות זאת חשוב שיהיה בחדר פתרונות אחסון אשר יקלו עליכם לשמור על ארגון החדר לאורך זמן רב במהלך היום-יום.

חדרי ילדים ונוער - חדר ג'ורדי


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    כיצד תשמרו על הסדר והארגון בחדר הילדים / חדר הנוער?

    1. רכשו ארון פרקטי: אחד הרהיטים החשובים ביותר לסדר וארגון החדר הילדים הינו הארון. חשוב מאוד שהדלתות בארון יהיו עם פתיחה ונוחה ואף ישנה עדיפות לדלתות הזזה אשר יעילות מאוד בחדר קטנים. יתר על כן, חשוב מאוד לרכוש ארון עם כמות מדפים מספקת עבור החפצים של הילד ועם מקום אחסון אשר יכול להכיל כל מה שנרצה מבלי שיישארו ספרים או בגדים מחוץ לארון וייצרו אי-סדר בחדר. נוסף לכך, חשוב מאוד לא לשכוח שהארון יכיל מגירות אשר יאחסנו חפצים רבים ויעזרו לארגון החדר ושמירת פריטים קטנים יותר, כמו תחתונים, גופיות, גרביים וצעצועים. כל עוד הצעצועים שלא בשימוש יישארו במגירה, לא רק שהחדר יהיה מסודר יותר, אלא גם שהצעצועים ישמרו יותר. לעיתים הבחירה בארון שיספק לנו סדר וארגון נכון בחדר הילדים עלולה להיות משימה לא פשוטה. למרות זאת, כשאנו מבינים את הצורך בכך ואת האפקטיביות שנקבל כתוצאה מרכישה נכונה, נוכל להגיע לתוצאה מרשימה שתשרת אותנו לאורך זמן רב גם כאשר הילדים יתבגרו.
    2. רכשו מיטה עם פתרונות אחסון:גם המיטה הינה פריט רהיט שיכול מאוד לעזור לנו לשמור על הארגון והסדר של חדר הילדים וזאת במיטה ונשכיל לקנות את מיטה עם פתרונות אחסון. המיטה כבר נמצאת בחדר ולכן כל שנותר הוא לבחור את המיטה הנכונה שתועיל לנו בצורה יעילה גם מהבחינה של אחסון דברים בחדר הילדים. מיטת ילדים המגיעה יחד עם ארגז יכולה לעזור לנו מאוד לאחסון וסדר של דברים שאינם בשימוש יום יומי. כך למשל, נוכל לאחסון בתוך הארגז מצעים או בגדים שלא בשימוש באותה עונה. בכך, מתפנה לנו בארון עוד מדפים שאפשר לאחסן בהם דברים על מנת לשמור על סדר וארגון נכון בחדר הילדים. בנוסף לכך, חשוב מאוד לא לשכוח כי מיטת ילדים נפתחת או מיטת ילדים עם מיטת חבר יכולה גם מאוד לעזור לסדר והארגון של החדר וזאת מכיוון שלא יהיה צורך באחסון מזרנים בחדר או במיטה נפתחת שתמיד תפריע לנו בצורה כזו או אחרת.

    לקריאת טיפים נוספים לסדר וארגון החדר לחצו כאן.


    סביבת לימודים נוחה בחדר הילדים: רכשו פינת עבודה ראויה

    מכיוון שילדינו ישבו בפינת עבודה זמן רב וילמדו מרחוק באמצעות ה-ZOOM, אנו חייבים לוודא כי שולחן המחשב בפינת העבודה יהיה נוח ופונקציונלי לשימוש הילדים או בני הנוער בבית. לפיכך, עלינו לקחת את שולחן המחשב וסביבת העבודה ברצינות הראויה. חייבים לוודא שבזמן הישיבה מול המחשב יש את מלוא התנאים שישמרו על בריאות ילדינו וזאת על ידי שמירה על גובה נכון, תמיכה נכונה לגב, זווית ישיבה ומרחק מן המסך וכן הלאה. במידה ואנו לא שומרים על כללים חשובים בישיבה מול המחשב אנו מסכנים את ילדינו לבעיות פרקים בידיים, בעיות גב וצוואר ועוד.

    מה הרהיטים הנדרשים לפינת העבודה? הריהוטים העיקריים הינם שולחן עבודה ולצידו כיסא מרופד ונוח. שני הרהיטים הללו הולכים להיות בשימוש קבוע לאורך זמן. בנוסף לכך, מגירות ומדפים לאחסון ישפרו את הארגון של פינת העבודה ויאחסנו בצורה מסודרת את הניירת, כלי הכתיבה, הספרים והמחברות.

    לסיכום, חשוב לציין כי מחקרים רבים גילו שכאשר סביבת העבודה נוחה, לא קיימים בה פיתויים והיא מאורגנת היטב, קיימת למעשה השפעה חיובית אדירה על התפוקה והיכולת של הילד להתקדם בלימודים. לפיכך, חשוב לבחור בקפידה ולהשתמש בטיפים שצוינו לעיל וזאת במטרה לתת לילדכם את כל התנאים הטובים ביותר ללימודים בחדר הילדים או בחדר הנוער.

    רוצים לראות חדרי ילדים מעוצבים? לחצו כאן. רוצים לעיין במבחר מיטות הילדים והנוער שלנו? לחצו כאן.

    במידה והנכם מעוניינים לדעת המלצות נוספות ולפנות אלינו, הנכם מוזמנים לעשות זאת דרך הטופס הנמצא למטה.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *