לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
ארון הזזה לחדר ילדים ונוער דגם 500

האם ארונות עם דלתות הזזה מתאימות לחדרי ילדים?

מרהטים את חדר הילדים ומתלבטים איזה סוג ארון כדאי לקנות להם? ובכן, כיום יש לכם שני אפשרויות, בחירה בארון סטנדרטי עם דלתות הנפתחות על צירים כלפי חוץ ואו בחירה בארון הזזה אשר הדלתות בו נגללות לצדדים בצורה קלה ונוחה. בשנים האחרונות, רבים בוחרים דווקא בארונות עם דלתות הזזה מכמה סיבות עיקריות:

  1. זה נוח – נוח יותר לפתוח את הדלת לצד.
  2. זה מעוצב – ארונות הזזה נראים טוב בהרבה.
  3. זה פרקטי – עונה על מגבלת מיקום בחדר הילדים.

ברגע שמנטרלים את הצורך בדלתות, ידיות, במקום לפתיחת הדלתות, חדר הילדים כולו מתרחב בפועל ולכן רבים בוחרים בארונות אלו. אבל, האם זה גם בטוח?

בטיחות ארונות הזזה בחדרי ילדים

ארונות הזזה אינם מסוכנות יותר מאשר ארונות עם דלתות. אמנם יש חשש לפתיחה מהירה של דלת על אצבע (זה כואב..) אבל גם בארונות סטנדרטיים יש לא מעט סיכונים אחרים (דלתות נפתחות כלפי חוץ, חדות הדלתות) ולכן קשה לראות בארונות עם דלתות הזזה בעיות בטיחות משמעותיות.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    ובכל זאת, כמו שאנחנו מתכננים ארונות רגילים בצורה חכמה עבור הילדים, אנו נוודא שאין פינות חדות, שהדלתות נפתחות ונסגרות בצורה מאובטחת, כך גם בארונות בעלות דלתות הזזה בהחלט ניתן להפעיל שיקול דעת ולדרוש רמת בטיחות גבוהה ככל האפשר. יש לא מעט יצרני ארונות בכלל וארונות הזזה בפרט. אבל אם אתם דואגים לבטיחות ילדכם, חשוב מאוד לרכוש את הארון דווקא מרשת רהיטים המתמחה ברהיטים לילדים.

    להלן הדגשים שיש לוודא בטרם רכישת ארונות עם דלתות הזזה:

    1. יש לוודא קיום מנגנון סגירה בטוחה (מניעת טריקה).
    2. יש לוודא קיום מנגנון רחף (ללא מסילות בתחתית).
    3. יש לוודא קיום פרופיל אלומיניום (חיזוק נוסף לארון).
    4. יש לוודא שהמדפים עבים ובטוחים (הגנה למטפסים..)

    במידה ובחרתם לרכוש ארון עם דלתות הזזה, חשוב מאוד להתאים את הארון עם העיצוב הכללי של החדר, ניתן לבחור בצבעים שונים של גימורים כך שהארון יהפוך לחלק בלתי נפרד מיתר הרהיטים ואו מהקיר. ניתן להתקין מראה כדי שתשקף את החדר ותאפשר התארגנות מהירה של הילד בבוקר לבית הספר ועל הדרך גם תרחיב את החלל בחדר..

    יש לנו טיפים רבים נוספים, מומלץ להתייעץ עם מעצבי חדרי הילדים של הרשת בכדי שנתאים עבורכם את חדר הילדים המושלם והבטוח ביותר!

    להלן דוגמאות לארונות הזזה בטיחותיות לילדים:

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *