לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר נערות בצבע לבן ויוקרתי

טואלט איפור לנערות: איך לבחור טואלט (שידת) איפור לנערות?

טואלט איפור לנערות (שידת איפור לנערות) הנו פריט ריהוט שבהחלט כדאי לרכוש כאשר מרהיטים מחדש חדר נערות. גיל הנעורים הנו הגיל בו נערות מתחילות לדאוג ליופיין ורוצות להתאפר ולהתנהג כמבוגרות. חשוב שאנו כהורים נרכוש עבורם פינת איפור מתאימה לחדר בכדי שהן יוכלו להגיע לתוצאות הראויות בעיניהן ויחזקו את ביטחונן העצמי.

לחצו וצפו בכמה מן השידות איפור היפות ביותר שלנו

טואלט איפור לנערות – שידת איפור לנערות

ישנם שמות רבים לשולחן האיפור המסורתי. (שידת איפור, קומדת איפור, שולחן איפור, טואלט איפור, פינת איפור) כולן מתייחסות לשולחן צר ונוח לישיבה אל מול מראה גדולה שמאפשרת יכולת גבוהה יותר לאיפור מדויק ויפה להפליא.

כאשר ילדה מתבגרת והופכת לנערה, כאשר מחליטים לעצב חדר נערות מחדש, מומלץ מאוד לשקול רכישת טואלט איפור ייחודי שעוצב לנערות. מדובר בשידות איפור מדהימות ביופיין אשר הותאמו למידותיהם של הנערות המתבגרות ומאפשרות להן להרגיש מבוגרות ולהתאפר בכיף בדרכם לבילוי עם חברות ואו אף לבית הספר.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    איך לבחור טואלט (שידת) איפור לנערות?

    ברשת רהיטי ברזילי יש סדרות רהיטים שמתאימים לגילאים וסגנונות שונים. כאשר מדובר בחדרי נערות, נתייחס בעיקר לסדרה הלבנה והמרשימה שמעוצבת בסגנונות הפרובנס היוקרתיים ומקנה לנערה תחושה של נסיכה אמיתית.

    שידות האיפור של רשת ברזילי ניתן למצוא בשלושה דגמים עיקריים:

    בחירת שידת איפור מתאימה תיעשה לרוב על פי החדר נערות המבוקש על ידכם. במידה ורכשתם חדר נערות מעוצב מהסדרה הלבנה, לא תתקשו להתאים כל אחת מהשידות הללו לחדר תוך שמירה על מראה שלם ומותאם. לעומת זאת, במידה ותבחרו חדרי נערות מסדרות אחרות ייתכן מאוד שתידרשו לבצע התאמות שונות ולהיות יצירתיים בהתאמת שידת האיפור לחדר.

    בחירת טואלט איפור לנערות חייב להיעשות יחד עם הנערה עצמה שצפויה להיות המשתמשת העיקרית ואף היחידה בפריט ריהוט זה. לכן, חשוב להגיע לאחת מחנויות הרשת יחד עם הנערה המתבגרת שתוכל לבחור מבין שורה ארוכה של רהיטים ורהיטים משלימים לעיצוב אופטימלי לחדרה. אך חשוב לא פחות לזכור שמדובר ברהיט שיישאר עמה שנים ארוכות מאוד גם כאשר היא תתבגר מעט. מומלץ לפנות למעצבי חדרי הנוער של הרשת לקבלת ליווי ועזרה בבחירת הרהיטים לחדרי הנערות.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *