לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

שולחן מחשב לילדים: איך בוחרים שולחנות מחשב לילדים?

שולחן מחשב לילדים הנו המקום החשוב ביותר עבור כל ילד. כאשר אנו ההורים גדלנו כולנו היינו מרותקים לטלוויזיה ואו שיחקנו במשחקים בחצר, כיום ילדים מעדיפים לשבת עם או בלי חברים מול המחשב שעות על גבי שעות במגוון משחקים. שולחן מחשב לילדים חייב להיבחר בקפידה וזאת כדי שיתאים לישיבה ממושכת ואירוח חברים.

למגוון שולחנות מחשב לחצו כאן

שולחן מחשב לילדים

בחירת שולחן מחשב לילדים יכול להיעשות בכמה דקות ובמחירי מבצע בשלל חנויות אך האם אנו חושבים על השימוש שיש לאותו שולחן מחשב לילדים? האם אנו מודעים לכמות השעות שילדינו צפויים לבלות מול המחשב? האם אנו חושבים קדימה לכך שהמחשב הוא עיקר עולמו של הילד? במידה ואכן אנו מבינים זאת ניתן להשקיע הרבה יותר בבחירת שולחן מבין מבחר גדול של שולחנות מחשב לילדים ובעצם לבחור את הטוב ביותר.

כאשר בוחרים מבין שולחנות מחשב לילדים את זה המתאים לילד שלנו אנו ננסה להתרכז בכמה פרטים חשובים:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    • נוחות ובריאות הישיבה הממושכת מול המחשב.
    • נראות שולחן המחשב בעיצוב חלל החדש.
    • אפשרות לשיעורי בית ועבודות אמנות בשולחן זה.

    אולי המשימה הכי חשובה בבחירת שולחן מחשב לילדם היא לבחור את זו המתאימה לא רק לרצונות של הילד אלא גם זו ששומרת על בריאותו. במידה ויושבים שעות על שעות מול מחשב מידי יום כדאי לבחור שולחן מחשב שתוכנן במדויק לגובה הנכון ומתאים לזווית הישיבה המומלצת מול מחשב. ככל שנסגל לילדינו ישיבה נכונה יותר מול מחשב כך נהנה מבריאות טובה יותר.

    ולמרות זאת יש משמעות אדירה לנראות שולחן המחשב בחלל החדר. רבים מבקשים דווקא את שולחן המחשב הפינתי, זו שניתן להציב בפינת החדר וכך בעצם אנו יודעים שהניצול של חלל החדר נעשה בצורה המיטבית. מאחר ועיצוב החדר אינו מסתיים רק בבחירת המיקום וסוג השולחן חשוב מאוד להדגיש ולבדוק שאכן השולחן יתאים לארון, מיטה וליתר הרהיטים בחדר הילדים.

    ישנם שולחנות מחשב קטנים ודקים ששימושם היחידי הנו מחשב. שולחנות אלו זולים יותר אך עליהם קשה לילד לעשות שיעורי בית. במידה ויש מקום בחדר חשוב מאוד לבחור שולחן מחשב לילדים שיש בו מספיק מקום גם לציור, שיעורי בית ואירוח חברים כך שמעבר לעבודה שיש לנו פינת מחשב בבית יש גם מקום לעשות בו שיעורי בית בנוחות מרבית להצלחה בלימודים.

    ניתן גם להתאים את שולחן המחשב לעיצובי חדרי ילדים ואו מיטות ילדים במבחר דגמים ברשת רהיטי ברזילי.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *