לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר ילדים ונוער ורוד ביבי_900x506

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים: להלן מספר רעיונות לעיצוב חדרי ילדים!

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים לחסוך לכם לא מעט כסף. חדר ילדים מעוצב שתוכנן נכון נראה עשרות מונים טוב יותר מחדר רגיל שנרכש ללא הכנה מקדימה ולכן אנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות בעצמכם אילו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יסייעו בידכם להגיע לתוצאה המושלמת. רעיונות לעיצוב חדרי ילדים מתחלקים על פני שלושה רמות שונות אליהם נתייחס במאמר זה.

למגוון חדרי ילדים מעוצבים לחץ כאן

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים

כאשר מחפשים רעיונות לעיצוב חדרי ילדים, עלינו לנסות להבין בראש ובראשונה היכן מתחילים? התשובה כמובן מורכבת במעט מאחר ועיצוב חדרי ילדים מתחלק על פני שלושה שלבים עיקריים:

  1. עיצוב כללי לחדר.
  2. הוספת רהיטים מעוצבים לחדר.
  3. הוספת אלמנטים אישיים לחדר.

בשלב הראשון, עלינו להתייחס בעיקר לנראות הכללית של החדר עוד כאשר היא ריקה מרהיטים. בשלב זה אנו יכולים לצבוע את הקירות בצבעים מתאימים, להדביק מדבקות קיר מיוחדים עם דמויות אהובות מסרטים וכמובן לתלות וילונות וכמובן להתקין גופי תאורה ייחודיים שיפיקו אור חמים ונעים במהלך השעות החשוכות ביום.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    בשלב השני, זהו השלב בו אנו משקיעים ברהיטים בחדר הילדים. זהו השלב שכדאי לבקר באחד מסניפי רשת רהיטי ברזילי בכדי להיחשף למגוון הרחב של הדוגמאות של חדרי ילדים מעוצבים שמגיעים במגוון רחב של דגמים וצבעים וחלקם אף בהתאמה אישית יחד עם מעצב חדרי ילדים למידות ולצבעי החדר שהגדרתם בשלב הקודם.

    בשלב השלישי, חדר מעוצב ככל שיהיה אינו חדר פרטי ואישי ללא אלמנטים אישיים שמעידים על בעלי החדר. ולכן, חשוב מאוד להתקין מדפים שעליהם ניתן יהיה להניח תמונות אישיות, חפצים אישיים ומגוון פריטים נוספים. מעבר לכך, ניתן לתלות על הקיר לוח שעם ואו לוח מגנטי עליו ניתן להדביק ואו לתלות תמונות אישיות וציורים שצוירו כך שהחדר מקבל ממד אישי וחמים עבור הילד.

    מעבר לשלבים הללו, עלינו להתייחס גם לרצונות שלנו כהורים. חשוב מאוד שהרהיטים בחדר יגיעו עם פתרונות אחסון נוחים לשימוש שיאפשרו שמירה על הסדר והניקיון בחדר גם ללא מאמץ גדול מצד ההורים. ברשת רהיטי ברזילי דואגים שהרהיטים יגיעו בהתאמה מדויקת לילדים כך שהם בעצמם יוכלו לפנות ולסדר את המשחקים בתום השימוש כך שההורים מרוצים!

    נראה לכם מורכב מידי? רוצים עזרה מיועצים של הרשת? רוצים להיפגש עם מעצב חדרי ילדים כך שיהיה לכם חדר מושלם? השאירו פרטים למטה ונחזור אליכם!


      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *