לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

צבע לחדר ילדים: איך בוחרים צבע לחדר ילדים ומה עוד ניתן לעשות?

צבע לחדר ילדים משפיע בצורה מדהימה על נראות החדר! לא ניתן לבצע השוואה בין חדר ילדים שעוצב ונצבע בהתאם לאופיו וצבעים לבחירתו של הילד לבין חדר ילדים שנשאר בצבע לבן מט ויבשושי. ולמרות זאת, יש מגוון דרכים בכדי להגיע לעיצוב מושלם לחדר ילדים ולצורך מטרה זו יש מגוון כלים עיצובים עליהם נדון במאמר זה:

לחצו למספר דוגמאות של טפטים לחדרי ילדים

צבע לחדר ילדים

צבע לחדר ילדים הנו האופציה הזולה והטובה ביותר. בוחרים צבע ייחודי ומיוחד יחד עם הילד וצובעים את חלק מהקירות בצבע ייחודי ועוצמתי שנותן תחושת התאמה אישית וייחודיות לחדר בשונה מהחדרים האחרים בבית. אך לא באמת חייבים לצבוע בצבע, ניתן להשתמש במגוון דרכים נוספות לעיצוב חדר ילדים:

האפשרויות להוספת צבע לחדר ילדים:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    • צבע לחדר ילדים – צביעת החדר בהתאמה אישית.
    • מדבקות קיר / טפטים לילדים – הדבקה של טפטים מעוצבים על הקירות.
    • תמונות אישיות של הילדים – ניתן להוסיף אישיות לחדר בעזרת תמונות.
    • ריהוט החדר – ניתן להוסיף שטיח לחדר ילדים, וילון לחדר ילדים ועוד..

    אכן, ניתן להגיע לחדר ילדים מעוצב ומותאם אישית במגוון דרכים. אבל איך בוחרים את הצבע הנכון? איך בוחרים את הסגנון המתאים? איך מתאימים את הצבעים לרהיטים לילדים?

    איך בוחרים צבע לחדר ילדים?

    בחירת עיצוב חדר הילדים תיעשה לרוב לאחר מחשבה קצרה ובתיאום עם הילד בעצמו. ישנם ילדים שעדיף לעצב את חדרם בצבעים רגועים ועדינים שיאפשרו להם להרגיש נינוחים ורגועים בחדרם, ולעומת זאת יש ילדים אחרים שעדיף לעצב את חדרם בצבעים עזים וצבעוניים בכדי להוסיף להם שמחת חיים ותזזיתיות כדי שיתעוררו וישחקו להנאתם..

    ברשת רהיטי ברזילי שמעצבים מזה שנים רבות רהיטי ילדים ונוער אנו מבינים את הצרכים של ההורים ומאפשרים לכם להתאים את הריהוט לצבע הנבחר. כך לדוגמה, רוב הרהיטים מעוצבים בצבעים שיתאימו לכמעט כל צבע ולכל חדר ילדים. לעומת זאת יש לנו סדרת רהיטים שלמה שמאפשרת לעצב את הרהיטים בהתאמה אישית ומתוך בחירה מבין כ-800 צבעים לא פחות!

    לפני שצובעים את הקירות בחדר הילדים, לפני שרוכשים טפטים ומדבקות קיר לחדרי הילדים, חשוב מאוד להתייעץ עם מעצב חדרי ילדים באחד הסניפים של הרשת וכך בעצם לקבל פרספקטיבה טובה יותר ואף לראות הדמיה ממוחשבת לאופן בו יראה החדר בכל צבע ועם כל פרט ריהוט. השאירו פרטים ותהיו מרוצים!

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *