לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטת קפיטונז (2)_900x506

עיצוב חדר נערות בחמישה שלבים

הילדה הפכה לנערה צעירה? צריכים לעצב לה חדר בו היא תוכל לגדול ולהתפתח באושר? הכנו עבורכם טיפים לעיצוב חדר נערה בחמישה שלבים פשוטים.

עיצוב קירות החדר
עכשיו שהנערה כבר גדלה יש צורך להתאים את צבעי החדר לסגנונה האישי ולהפוך את החדר לשלה. כדי לעשות זאת אנו נתחיל בשימוש בצבע או במדבקות קיר מעוצבות אותן נתלה על הקירות החשופים כך שהחדר מתחיל לקבל אישיות. כדי להשלים את המראה המיוחד של קירות צבועים ואו מדבקות קיר נשלים את המראה בשימוש בווילונות בהירים שכאשר השמש חודרת דרכם החדר נצבע בצבע עדין ונעים וכך גם ניתן לתלות תמונות על הקירות כדי להשלים את החדר למראה מושלם.

מדבקות קיר מעוצבות - kiss me


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    שדרוג הנוחות בחדר הנערה
    חדר השינה של נערה מתבגרת הוא מקום בו היא תשהה שעות רבות במהלך היום. ולכן חשוב שהחדר יהיה נוח ומתאים למידותיה של הנערה. ניתן לגרום לחמימות ונוחות רבה יותר על ידי הוספת שטיח, שמיכות, כריות ווילונות בצבעים עליזים ונעימים. כדי שהנערה החברותית תרגיש בנוח לארח חברות חשוב להוסיף כסאות נוספים בחדר או לקנות פופים נוחים עליהם אפשר לשבת בנוחות מול הטלוויזיה או המחשב.

    פינת עבודה יציבה
    עכשיו שהנערה מתבגרת עומס שיעורי הבית עולה בהתאם. המשמעות לכך היא שהנערה תשב יותר ויותר שעות בפינת העבודה כדי להתכונן למבחנים וכדי להשלים את שיעורי הבית וכדי לעודד אותה לעמול על שיעורי הבית בחדרה ולא במטבח חשוב לרכוש עבורה פינת עבודה ולימודים נוחה ויציבה. אך חשוב מעבר לכך לוודא שיש תאורה נכונה בחדר ולהוסיף אם נדרש מנורת שולחן שתשפר את הערנות ואת היכולת עבודה של הנערה כמו גם תשמור על עיניה.

    פינה 55 יוטה 2

    פתרונות אחסון לנערה
    ככל שהנערה מתבגרת כך יידרשו לה יותר ויותר שטחי אחסון בחדר. חשוב להשקיע בארון בגדים ואחסון שיעוצבו בסגנון החדר ויתאימו לשימוש מתמשך גם שנים לאחר מכן. במרבית המקרים נחפש ארון מעוצב ורחב ידיים (ארון סגור) בו ניתן להסתיר את אוסף הבגדים שהולך וגודל עם השנים. חשוב שארון הבגדים יהיה מחולק נכון כך שיהיה קל יותר לארגן את הארון במהירות גם כאשר חברות קופצות לביקור בהפתעה.

    ארון 15-103

    התאמה אישית של חדר הנערה
    כל נערה רוצה להיות מיוחדת. אין לאף נערה רצון שחדר השינה שלה יהיה זהה לאלו של חברותיה ולכן חשוב להתאים את החדר שינה לצרכיה וניתן לעשות זאת על ידי קניית ריהוט נערות יוקרתי וייחודי או על ידי תליית מגוון תמונות ולוחות שניתן לתלות על גבי הקירות שנצבעו בצבעים מיוחדים. ניתן לשדרג את החדר על ידי הוספת לוח שעם למשימות עם פתקים צבעוניים או מסגרות למדליות ותעודות שונות בהם זכתה הנערה.

    טואלט פרובנס ירח

    חשוב להציב את אותם זכיות / תעודות / תחביבים שמציגים את הנערה בחדרה כך שתרגיש חמימות וקשר לחדר. זאת כמובן לצד תמונות שלה עם חברותיה ועם בני משפחה נוספים.

    2 טיפים לסיום:

    1. כדאי לדבוק לשלשה צבעים במצעים או בווילונות החדר ואין סיבה לעשות שימוש בכל צבעי הקשת. שימוש בצבעים כדוגמת ירוק וכחול יהיו טובים כמו גם צבעים כדוגמת ורוד בהיר, צהוב, וצבעי אדום בהירים וזאת מאחר ולא נרצה לקבל תוצאה ממנה נשתעמם לאחר כמה חודשים בודדים.
    2. שמרו על ניקיון החדר בכל עת וזאת כדי שתהיו ערוכים לביקורים של חברות וידידים מבלי להיראות לא טובים. והבונוס, תאבדו הרבה פחות דברים בחדר 🙂

    צריכים עזרה? רוצים פגישת ייעוץ? פנו אלינו!

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *