לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטה לילדים

עיצוב חדרי ילדים: איך מעצבים חדרי ילדים ברהיטי ברזילי

ברהיטי ברזילי אנו יודעים שכל ילד הוא עולם ומלואו וכאשר אנו ניגשים לעיצוב חדרי ילדים אנו מבינים שלכל ילד יש אופי וטעם משלו. התבקשנו לעצב שלושה חדרי ילדים, ולכל אחד מהחדרים אתגר עיצובי משלו. בפרויקט זה הקפדנו לעצב על פי טעמו האישי של כל ילד וילד מבני המשפחה ולספק לו את הסביבה האוהבת והבטוחה שהוא צריך כדי להמשיך ולהתפתח

במהלך פרויקט עיצוב חדרי הילדים התבקשנו להתאים ריהוט לפי מאפייני החדר והאופי הייחודי של כל ילד. על מנת לעשות זאת עשינו שימוש במספר אלמנטים עיצובים ובניצול מקסימלי של שטח החדר. בחדרי הבנים בחרנו להשתמש בצבעים כחול ואפור, בחדר הנערה עשינו שימוש בצבעים רכים ובטקסטורות עדינות. והתוצאה לפניכם:

האחות הקטנה ביקשה לשדרג חדר ישן של ילדות לחדר של נערה, 
מידות החדר היו 330 ס"מ * 280 ס"מ.
המיטה שנבחרה עבור הנערה היא מיטת נוער "עדי" שמאופיינת בראש גלי בתוספת פרח ופסים בולטים. הארון היה צריך להיות גדול מספיק בשביל נערה מצד אחד אך מצד שני היה חשוב שלא יחסום את החדר. לכן, נבחר ארון פסים ברוחב 175 ס"מ שמדבר באותה שפה עיצובית עם המיטה שנבחרה, ובנוסף הוחלט על שולחן לימודים וכוורת באותו הסגנון, רוחב השולחן הוא 140 ס"מ כך שיספיק גם במידה ויצטרף הורה, מורה או חברה לעזרה בשיעורי הבית :). בעיצוב הקירות נעזרנו בטפטים מיוחדים בצבעים ורודים שיבלטו על גבי הרקע הלבן של הרהיטים והוספנו מראה אובלית עומדת על מנת "לשבור" את הקווים הישרים של החדר.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    בחדר הילדים, המשימה העיצובית היתה לעצב חדר ילדים לשני אחים,
    מידות החדר היו 320 ס"מ * 320 ס"מ.
    סידרנו את החדר כך שלכל ילד מיטה משלו. בטווח בין המיטות ישנו שולחן לימודים אשר ממוקם מתחת לחלון, הדגש היה על כך שרגלי השולחן יהיו כמה שיותר פתוחות וזאת במטרה שהאחים יוכלו לשמור על קשר עין גם כאשר הם שוכבים כל אחד במיטתו. בקיר שבו תוכנן הארון היה עמוד בולט, על מנת להסתיר את העמוד שבלט 15 ס"מ לתוך החדר חילקנו את הארון לשני חלקים כך שהקיר הפוך לחלק מהארון (כפי שניתן לראות בתמונה למטה), בצמוד לעמוד בנינו ספריה פתוחה בצביעה אפוקסית אפורה שבלטה על גבי הרקע הלבן של הארון. לעיצוב הקירות נעזרנו באלמנטים של ים כגון טפט כחול, עוגן סירות ועוד.

    ארון בגדים לילדים עם ספריה פתוחה

    בחדרו של האח הגדול המשימה הייתה לעצב חדר לנער מתבגר בן 16,

    כדי לנצל את מרחב החדר בצורה האופטימלית מיקמנו את המיטה ברוחב 140 ס"מ במרכז החדר כאשר בשני צדיו יש מקום לשידות. כך, שהמיטה זוכה לנוכחות מרשימה כמרכז החדר. השלמנו את העיצוב עם ספריה במידות קטנות יותר, שולחן מחשב ברוחב 120 ס"מ וכוורת קטנה מעליו. הצבע שנבחר הנו אפור כהה, צבע זה בוגר יותר ומתאים לנער מתבגר. הקיר לראש המיטה נצבע בצבע כחול פטרול ומעל המיטה נתלתה תמונה יפה כך שהחדר קיבל נראות חדשה וצעירה.

     

    רוצים לראות עבודות נוספות? בקרו אותנו בסניפים

     

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *