לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
ברזילי- חדרי ילדים ונוער

עיצוב חדרי נוער: חדרי נוער מעוצבים לבנים בהתאמה אישית!

עיצוב חדרי נוער אינה משימה קלה. בני נוער כבר יודעים להביע את דעתם האישית ורוצים לבחור בחדר נוער תוסס ומלא חיים שיתאים גם לסגנון האישי שלהם וגם לסטנדרטים האחרונים כך שהם יוכלו לארח חברים בחדרם מבלי להתבייש בכך. עיצוב חדרי נוער לבנים בהתאמה אישית במגוון של עד 800 צבעים לבחירה מתאפשר אצלנו ברשת בסדרת רהיטי הילדים ונוער – הסדרה הצבעונית!

למגוון חדרי ילדים ונוער מהסדרה הצבעונית שלנו

עיצוב חדרי נוער

עיצוב חדרי נוער לבנים מתחיל במדידה של מידות החדר. בשלב זה אנו יודעים מה המרחב שיש בידינו ועלינו לנצלו בצורה הטובה ביותר כדי לאפשר לינה ומגורים מרווחים ונעימים בחדר הנוער של ילדינו. כאשר ניגשים לחנות הרהיטים עלינו לבחור עיצוב חדרי נוער שיהיה עדכני ומותאם לצרכים של הנער ולכן נעשה זאת יחד עמו כך שיוכל להיות חלק פעיל בבחירת הסגנון של החדר שלו.

כהורים אנו רוצים דברים מסוימים ומצד שני בני הנוער רוצים דברים אחרים ועל הצדדים להתגמש ולהיפגש היכן שהוא באמצע. ברשת רהיטי ברזילי מאפשרים להורים לבחור את הרהיטים ואו את הסגנון של החדר אך משאירים מספיק מקום לבני הנוער להביע את דעתם ולבחור בכוחות עצמם את המראה הסופי של החדר.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    איך מעצבים חדר נוער בהתאמה אישית?

    אנו עושים זאת בעזרת כלי הדמיה שמאפשרים להורים ולנער לראות איך הדגם הנבחר יראה בחדרו בהדמיה ממוחשבת וזאת עוד קודם לביצוע ההזמנה. במידה וההורים והנער בוחרים באחד מחדרי נוער מהדרה הצבעונית ביכולתו של הנער לבחור את הצבעים המועדפים אליו מבין עד 800 צבעים שונים וכך להכניס חיות ומראה ייחודי ובלעדי לחדרו.

    כדי למנוע מצבים בהם החדר אינו נראה מושלם, ביכולתכם לתאם פגישה עם אחד ממעצבי חדרי הילדים של הרשת והוא יישב יחד עמכם ויתכנן עבורכם את החדר המושלם בהתאמה מדויקת למידות החדר נוער בבית. כך מיטת נוער, ארון נוער, פינת עבודה ושיעורי בית, וכל יתר פרטי הריהוט בחדר מתאימים זה לזה ונראים מושלם יחדיו.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *