לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

עיצוב חדרי ילדים: מגוון רעיונות לעיצוב חדרי ילדים מעוצבים!

עיצוב חדרי ילדים מחייב היכרות טובה עם עולמם של הילדים אך מצד שני מחייב גם דאגה לשלומם ובטיחותם וכאשר ניגשים לעבודת עיצוב חדרי ילדים יש צורך לשלב את שני האלמנטים החשובים הללו יחד. עיצוב חדרי ילדים יכול להיעשות במגוון דרכים ואנו נציג מספר דרכים פשוטות לעיצוב החדר של היקר לכם מכל.

למגוון חדרי ילדים מעוצבים לחצו כאן

עיצוב חדרי ילדים

כאשר מחפשים רעיונות לעיצוב חדרי ילדים ישנם מקרים רבים בהם אנו נסחפים ומחליטים להשקיע בעיצוב מורכב ויצירתי אך כתוצאה מכך אנו שוכחים את נוחות המחיה בחדר ואת רצונותיו של הילדים. כדי לעצב ילד תוך שמירה על חוויית מגורים מושלמת עלינו להיות יצירתיים אך עד גבול מסוים, עלינו לנסות להבין את אופיו של הילד ולעצב את חלל החדר תוך השקעה נמוכה ככל האפשר.

להלן מספר רעיונות לעיצוב חדרי ילדים:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    1. עיצוב כללי – צביעת חדרי ילדים בצבע מסוים.
    2. עיצוב פרטני – הוספת פרטים ואביזרים אישיים.
    3. עיצוב רהיטים – שימוש בחדר ילדים מעוצב ומוקפד.

    ניתן להשתמש בכל אחת מהשיטות הללו בנפרד ואו במשותף זו עם זו לקבלת תוצאה מושלמת עבור הילדים. כעת נעבור שיטה שיטה ונבחן איך כל רעיון לעיצוב חדר ילדים משפיע על חוויית המגורים בחדר:

    עיצוב כללי כולל לרוב צביעת חדרי ילדים בצבע ייחודי התואם את אישיותם של הילדים ואו התקנת וילונות / שטיחים ועזרים אחרים שמוסיפים צבע לחלל החדר ובעצם על ידי כך הופכים את חלל החדר לכזה המותאם אישית ולכזה המעוצב בייחודיות רבה על אף העובדה שמדובר בהשקעה כלכלית קטנה במיוחד ביחס לתוצאה המרשימה שמתקבלת.

    עיצוב פרטני הנו רובד נוסף של עיצוב. לא תמיד נוכל לרכוש רהיטים ואו לצבוע את החדר ובמקרים אלו נשתמש במגוון רחב של פריטים אישיים שהופכים את חלל החדר לכזה שאישי ומשרה חום. ניתן לתלות תמונות רבות, דגלי קבוצת הכדורגל האהובה, פוסטרים של סרטים אהובים ולהציב שלל אביזרים ודמויות על גבי מדפים בחלל החדר כדי להקנות מראה אישי ופרטי.

    עיצוב רהיטים הנו היקר ביותר אך גם המשתלם ביותר. ניתן להתאים את חלל החדר לאופיו של הילד בעזרת הרהיטים בחדר שיכולים להיות מאופיינים במגוון צבעים ודוגמאות וכאשר אנו בכל מקרה נדרשים לרכוש רהיטים חדשים כדאי מאוד לנסות ולהשקיע מעט יותר ולרכוש רהיטים מותאמים אישית אך גם נוחים ושימושיים שתוכננו בעבור ילדים.

    כמובן, שלרוב מומלץ לשלב את שלושת שיטות העיצוב הללו יחד כדי לקבל חדרי ילדים מעוצבים בקפידה תוך מתן חוויית מגורים יוצאת דופן שתגרום לילדים לפרוח ולהזמין חברים בכל עת. כמובן שלכל ילד יש עולם משלו ומעצבי חדרי הילדים של רשת רהיטי ברזילי בהחלט יכולים לסייע לכם להביא לכדי התאמה אישית של החדר – כנסו לקישור מעלה לראות מספר חדרי ילדים וכמובן הרגישו חופשי לפנות אלינו בטופס מטה בעמוד זה.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *