לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

מיטת ילדים – זה לא משחק ילדים

גם אם הילדים שלכם מפונקים ורגילים לקבל כל מה שהם רוצים ללא יוצא מן הכלל, כאשר זה מגיע לבחירת מיטת ילדים, מי שצריך לתת את הטון ולהגיד את המילה האחרונה זה אתם – ההורים, כי בחירת מיטת ילדים זה כבר עסק למבוגרים.

נכון שיש כיום דגמים מרהיבים של רהיטים בכלל ושל מיטות ילדים בפרט והבחירה היא כמעט בלתי אפשרית אבל כאשר מגיעים לחנות או לרשתות המובחרות לבחור מיטת ילדים מוכנים מראש – הבחירה הופכת קלה יותר. להלן מבחר עצות חשובות לקניה נכונה של מיטת ילדים.

מיטת ילדים – תכנון תקציב

רשתות רבות מנסות לשחק על הרגש שלכם כהורים ולקבוע מחירים מופרזים עבור מוצרי ילדים ותינוקות. אל תכנעו לסדרת המסרים הזו שנועדה לגרום לכם להוציא סכומי עתק עבור מצרכים ושירותים שונים. זכרו, אתם יכולים להיות הורים טובים ודאגנים אבל גם ריאליים לגבי תקציב. הורה טוב הוא לאו דווקא הורה שמפזר כספים על מותגים אלא הורה שיודע לכלכל את צעדיו ולדאוג לעתיד משפחתו. יש כיום מאות ואולי אלפי מותגים בתחום הריהוט לילדים. אם תקבעו ראשית את התקציב שלכם יהיה לכם קל להתחיל מרשתות שמציעות פריטים בטווח המחירים שלכם.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    מיטת ילדים – שאלה של נוחות

    עם כל הכבוד (ויש כבוד) ליופי וסגנון, כאשר בוחרים מיטה ולא משנה אם זה לקשיש בן 90 או לפעוט בן 9 חודשים – הנוחות היא מעל לכל. חשוב לבחור מיטה שמתאימה לגיל ולמידות הילד כי רק על מיטה נוחה הוא יוכל להנות משינה הגונה לאורך כל הלילה ורק לאחר שינה הגונה במשך לילה שלם – הילד יוכל לתפקד במשך היום כולו כשהוא מלא אנרגיה וסקרנות ללמוד דברים חדשים על העולם.

    מיטת ילדים – שאלה של פרקטיקה

    אל תשכחו שילדים גדלים מהר. ככל שתגדילו לבחור מיטה שמתאימה לו כיום אבל גם תתאים לו בתהליך הגדילה כך תוכלו להנות מהמיטה למשך פרק זמן ארוך יותר. כמו כן, אל תשכחו למדוד את השטח העומד לרשותכם בחדר הילדים כדי ליצור התאמה מאקסימלית של המיטה לחדר הילדים.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *