לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטות ילדים - מיטת קומותיים מעץ מלא

מיטות קומותיים לילדים: האם לקנות מיטות קומותיים לילדים?

מיטות קומותיים לילדים הן פתרון לינה מצוין כאשר רוצים לנצל את חדר הילדים בצורה מיטבית. מיטות קומותיים לילדים מאפשרים להורים לשכן שני ילדים בחדר אחד יחד וכך לנצל את הדירה הקיימת בצורה טובה ולאחד בין הילדים גם בשעות הפנאי והלילה. ברשת רהיטי ברזילי יש מגוון מיטות קומותיים לילדים וכדאי להיכנס לקישור הבא לבדוק כמה מן הדגמים:

למגוון מיטות קומותיים מעוצבים לילדים לחצו כאן

מיטות קומותיים לילדים

בעוד מיטות קומותיים לילדים מסייעות לנו כהורים לנצל את חלל חדר הילדים בצורה טובה יותר חשוב מאוד לבדוק מה דעתם של הילדים ולוודא שהם אכן שמחים עם מיטת הילדים שקיבלו וזאת מאחר ואנו רוצים שהם ירגישו בנוח ואף יזמינו חברים הביתה ולא יתביישו בחדרם.

כאשר מקבלים החלטה בעד או נגד מיטות קומותיים לילדים עלינו לשקלל את שני החישובים הבאים:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    1. חוויית הלינה והאירוח של הילדים.
    2. בטיחות הילדים במהלך הלינה במיטה.

    האם לקנות מיטות קומותיים לילדים?

    בוודאי. כן. מדובר באפשרות הטובה ביותר לנו כהורים ולילדים גם כן. אך כאשר רוכשים מיטת קומותיים לילדים חשוב מאוד שנוודא ששני השקלולים המוצגים מעלה מקבלים התייחסות ראויה:

    חוויית הלינה והאירוח של הילדים:

    מיטת קומותיים רגילה מברזל לא צפויה להיות נוחה או יפה. לעתים רבות הורים רוכשים מיטות קומותיים זולות במבצע. מיטות אלו במקרים רבים אינם נאים וגורמים לילדים להתבייש בחדרם ובעצם אנו כהורים פוגעים בחוויית הלינה והמגורים שלהם. לעומת זאת, במידה ורוכשים מיטת קומותיים מעצובת ומותאמת לרצונם של הילדים הרי שהרווחנו את אותו המקום אך תוך שמירה על רגשות ותחושות טובות מצד הילדים.

    בטיחות הילדים במהלך הלינה במיטה:

    לא כל מיטת קומותיים בהכרח בטוחה ללינה ובטח שלא בעבור הילדים. חשוב מאוד לבדוק מאילו חומרים עשויים המיטות קומותיים (עדיפות לברזל ואו עץ מלא). כדאי לרכוש את המיטה ברשת רהיטי ילדים כברזילי וזאת כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר בטוח ואמין לאורך זמן. אחת מנקודות התורפה של מיטות קומותיים לילדים הנו כמובן מעקה הבטיחות. חשוב מאוד לבדוק ולוודא שאכן יש מעקב בטיחות ראוי ומספיק חזק להגן על הילדים.

    במידה והצלחנו להגשים את שני המשימות מעלה, הרי שיש לנו מיטה אהובה על ידי הילדים לצד בטיחות מקסימלית וחיסכון משמעותי במיקום ואין הורה שלא רוצה בכך.. פנו אל מעצבי חדרי הילדים לקבל הסברים על סוגי מיטות הקומותיים שאנו מוכרים ברשת רהיטי ברזילי.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *