לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

מיטה קומתיים לחדר שמיועד לשניים

חדרי שינה משותפים הם תופעה שכיחה גם במאה ה-21. ישנם משפחות שבהן הילדים בוחרים לחלוק יחדיו חדר וישנן משפחות בהן ההורים בוחרים לשכן את שני הילדים ביחד ולהקדיש את החדר הנוסף למשחקים ואורחים וכיו"ב. חדרי ילדים משותפים הם לפעמים ברירת מחדל אך גם בחירה לכל דבר. ישנם פסיכולוגים ואנשי חינוך שדוגלים בחדרים משותפים שכן זה מקרב אחים מצד אחד ומלמד אותם לחלוק עם האחרים מהצד השני. בכל אופן, בין אם חדרי ילדים משותפים הם ברירת מחדל או בחירה מרצון – מיטה קומתיים היא הפיתרון האולטימטיבי לכל חדר ילדים.

יש כיום שני דגמים עיקריים של מיטת קומותיים. הראשון הוא הדגם הקלאסי של מיטת קומותיים והוא מיטה מעל מיטה. השני הוא דגם מודרני יותר של מיטת קומותיים והוא דגם ה"ר". כמו האות ר'. זהו דגם של מיטת קומותיים שמתאים לפינת החדר בעוד הדגם הראשון מתאים לכל מקום.

מיטת קומותיים ניתן למצוא כיום כמעט בכל רשת חנויות רהיטים וכמובן שאין נגר שמכבד את עצמו שלא מסוגל לספק לכם מיטה קומתיים על פי הזמנה. הקונספט הוא פשוט ומוכר לכל העוסקים בתחום. יש כיום חומרים חדשים בתחום הריהוט, חומרים תעשייתיים כגון אלומיניום, נירוסטה, פלסטיק ושאר מתכות שהצטרפו (לחלוטין לא החליפו) את העץ המסורתי. מיטה קומתיים, כמו מיטות ילדים רגילות, מגיעה במגוון צורות ועשויה ממגוון חומרים לבחירתכם. הבחירה שלכם לא מצטמצמת כאשר אתם מחליטים על מיטה קומתיים. ממש לא. יש עשרות דגמים כמעט בכל רשת גדולה ומכובדת.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    כאשר מדובר על תקציב גם כאן מיטה קומתיים לא נופלת על מיטות ילדים סטנדרטיות. יש מבצעים, הנחות והטבות על מיטות אלו בדיוק באותה מידה. נכון, לעתים מיטה קומתיים עולה יותר ממיטה רגילה אבל אופן הייצור של מיטה קומתיים מצדיק את המחיר. הרי מיטה קומתיים היא סוג של שניים במחיר אחד מבחינת החיסכון במקום ולנוחות הזו יש מחיר סמלי.

    גם אם יש הפרש במחיר בין שתי מיטות ילדים בודדות לבין מיטה קומתיים, מיטה קומתיים היא השקעה חכמה יותר לטווח הארוך.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *