לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

מיטה על גלגלים: רוצים גלגלים למיטה? תמצאו אותם כאן!

מיטה על גלגלים אינו הדבר הראשון שעולה לראש כאשר יוצאים לחפש מיטה לילד. מיטה על גלגלים לא נראית נוחה מידי או הגיונית בתחילה אך כאשר חושבים על כך טיפה מגלים שמדובר בלא פחות מגאונות! מיטה על גלגלים יכולה לאפשר מרחב משמעותי מאוד בחדר ילדים ונוער ולאפשר מרחב משחקים ואירוח שאין שני לו.

מבחר מיטות כולל דגם על גלגלים 

מיטה על גלגלים

מיטה על גלגלים ברוחב 90 ס"מ או אפילו 120 ס"מ בהתאם לרצון המזמין מגיעה כבסיס מיטה מעץ איכותי ועליו מוסיפים את המזרן הרצוי. בסיס מיטה על גלגלים בעצם מאפשר לנו להניע את המיטה לכל אזור בחדר ולאפשר לילד לישון אם הוא חפץ בכך גם במרכז החדר כאשר בבוקר ניתן לגלגל את המיטה במהירות חזרה למקום.

מאחר וילדיכם יושן על המיטה, בסיס המיטה מגיעה עם מנגנון נעילה פשוט לשימוש אשר מאפשר לנו לדאוג שהמיטה לא תזוז במקומה במהלך שנת הישרים של ילדינו ובעצם אנו יכולים להיות רגועים כאשר אנו נהנים הן מאיכות שינה מצוינת והן מבטיחות גבוהה.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    אחד היתרונות המשמעותיים במיטה על גלגלים היא כמובן היכולת להזיז את המיטה בכל פעם שברצוננו לנקות את החדר. כידוע, ילדים אוהבים לשחק ומשחקים נוטים ליפול מאחורי המיטה, מתחת למיטה ובעצם בכל מקום אפשרי. כאשר יש לנו את המיטה על גלגלים בעיות אלו הופכות לקטנות ופשוטות כך שבעזרת דחיפה קלה ניתן לאפשר לילד להוציא בכוחות עצמו את המשחקים ולהחזירם למקום.

    מיטה זו מגיעה כחלק מחדר ילדים ליאם וניתן לראות שאכן מדובר במיטה יפיפייה שמשתלבת היטב בחדר השינה ומותאמת לצבעי חלל החדר ויתר הריהוט המקסים שניתן לרכישה כחבילה אחת.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *