לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

טיפים לקניית חדרי ילדים

אם אתם עומדים בפני עיצוב או שיפוץ חדרי הילדים אתם וודאי עומדים המומים מול מגוון אדיר של חנויות אשר כולן מתחרות ביניהן על כיסכם ועל לבכם. אם כן, כיצד ניתן לדעת שאתם אכן קונים את הרהיטים האיכותיים ביותר ומעצבים לילדיכם את חדרי הילדים המתאימים ביותר עבורם? לפניכם כמה טיפים מועילים שיוכלו לעזור לכם לענות על השאלות האלו, כך שבסוף תוכלו לעצב את חדר הילדים המושלם.

טיפ ראשון: קנו רהיטי ילדים מעץ מלא . כאשר קונים רהיטים עבור חדרי ילדים כדאי לא להתפשר על איכות הרהיטים ולהשקיע בקניית רהיטים איכותיים ועמידים לאורך זמן, במיוחד אם אתם קונים רהיטים אלו לילד הבכור, אז יש סיכוי טוב שבעוד כמה שנים אחד מאחיו או אחיותיו הקטנים "יירשו" את אותם הרהיטים. כך, במקום לעבור שוב ושוב את המסע של קניית חדרי ילדים תוכלו לקנות פעם אחת חדר ילדים עם רהיטים איכותיים מאוד, ולדעת בלב שלם שרהיטים אלו ישמשו אתכם ואת הילדים האחרים במשך שנים רבות נוספות. גם אם רהיטים אלו יהיו מעט יקרים יותר מרהיטים אחרים זוהי השקעה אשר בהחלט מחזירה את עצמה. איכות ועמידות הן הסיבות המרכזיות אשר בגללן כדאי לקנות רהיטי עץ מלא אך זוהי אינה הסיבה היחידה. עץ מלא הוא עץ טבעי שאינו עשוי מפסולת של עץ, כמו רהיטים אחרים הנמכרים בחנויות, והוא אינו רעיל כמו רהיטים מסוימים שמורכבים מהרבה מאוד דבקים שונים. אם כן, רהיטים מעץ מלא הם לא רק רהיטים שנחשבים לאיכותיים להפליא אלא גם לרהיטים הבטוחים ביותר לילדיכם.

טיפ שני: כאשר אתם קונים רהיטי ילדים ומעצבים מחדש את חדרי הילדים אל תקחו את המשימה אך ורק על עצמכם אלא שתפו את ילדיכם בכל החלטה שלכם. אחרי הכל חדר הילדים הוא המקום המיוחד שלהם בבית ולכן חשוב מאוד שהם יביעו את רצונותיהם ויהיו שותפים בתהליך קבלת ההחלטות, אשר בסופו של דבר ישפיעו על המקום בו הם ישנים, משחקים ולומדים.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    טיפ שלישי: בטיחות מעל לכל. הורים רבים אינם מתייחסים לסוגיית הבטיחות בעת עיצוב חדרי ילדים אך חשוב לשים עליה דגש גדול מאוד. ילדים לא פעם נפצעים, נשרטים, נופלים ונפגעים כאשר הם משחקים לבדם בחדר. כדי למנוע שריטות ודמעות מיותרות כדאי לדאוג לחלל גדול מספיק בתוך החדר בו הילדים יוכלו לשחק ולהשתולל בלי לפגוע ברהיטים שבחדר. אם כן, כדאי להצמיד את כל הרהיטים לקירות וכך ליצור חלל שכזה.

    טיפ רביעי: כאשר אתם מעצבים את חדר הילדים אל תחשבו רק על ההווה, אלא גם על העתיד. חשבו לעצמכם: האם החדר הזה עדיין יתאים לילדיי בעוד ארבע שנים? אם התשובה לכך שלילית כדאי לזכור שחדר ילדים לא בא לשרת אתכם רק לשנה אחת אלא לכמה שנים טובות ולכן, תמיד כדאי לחשוב על העתיד ולא רק על העיצוב הנוכחי של החדר.

    טיפ חמישי: כאשר אתם מעצבים את חדר הילדים כדאי לחשוב בראש ובראשונה על הפונקציונליות של הרהיטים. על מנת למנוע בלגן בחדר ומצב בו צעצועים זרוקים בכל עבר כדאי להכין מראש קופסאות אחסון נוחות ויפות או מרחב אחסון מתאים – למשל, בקופסאות מתחת למיטה, בו ילדיכם יוכלו לסדר את כל הצעצועים שלהם. חשוב לבדוק שחללי האחסון נמצאים בטווח ההשגה של ילדיכם – למשל, בגובה שהוא יכול להגיע אליו ולא רק אתם.

    טיפ שישי: הכניסו עיצובים מעט לא שגרתיים אל תוך חדר הילדים. חדר הילדים אמור להיות חדר מלא שמחה ולכן כדאי למלא אותו ברהיטים ובחפצים שמעלים חיוך על הפנים והופכים את החדר לצבעוני או שמח יותר. שטיח צבעוני ושעיר במיוחד או מנורה בצורת חיה יכולים בהחלט לעשות את העבודה ולהכניס לחדר אווירה ילדותית וכיפית במיוחד.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *