לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

בחירת מיטה לילדים

הילד מטפס החוצה מהלול ? , לא רוצים לבזבז כסף על מיטת מעבר אשר מיועדת לתקופה קצרה כנראה שהגיע הזמן לבחור מיטת ילדים. הורים יקרים, להלן מספר נקודות חשובות לבדיקה בעת בחירת המיטה הראשונה לילד:

חומר גלם – רוב המיטות ילדים כיום מיוצרות מעץ מלא אך ישנם חברות המוכרות גם מיטות מחומרים נוספים. המיטות מעץ הן רכות יותר וזהו למעשה ההיתרון והחסרון בהם, מצד אחד הנראות של המיטה היא רכה ועדינה אך מצד שני בעץ רך יותר מחומרי גלם אחרים. חשוב מאוד בעת בחירת מיטה מעץ: לברר האם המיטה עברה עיבוד להוצאת "עיניים" מכיוון שבחלק זה העץ ממשיך לנשום ויכולים להיות סדקים עקב התרחבות העץ בתקופות שינוי מזג האויר (ניתן לשאול גם לגבי אחריות לנושא זה) במיטה .

מזרון– אם ילדכם מתחת לגיל שמונה , נקודה זו קלה, רק מזרוני ספוג כחול מתאימים לידכם מבחינה בריאותית וזאת בשל הצפיפות הגבוה של הספוג (מזרון קשיח) ויכולת אי- הספיגה של המזרון, גובה המזרון אינו משנה!! לבריאות ילדכם . אם ילדכם מעל גיל שמונה , המאמר לא רלוונטי אליכם…. .


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    מיטה נפתחת- לא לוותר, למיטה נפתחת יתרונות רבים ראשית היא מתאימה לאירוח חברים של הילד, שנית היא משמשת אותכם ההורים בעת הרדמת הילד במיטתו ובנוסף היא משמשת כעוד בקרה (בנוסף למגן נפילה) על כך שהילד לא יתגלגל מהמיטה.

    מקומות איכסון- וודאו כי למיטה ישנם תאי איחסון חזקים התאימים לא רק למצעים אלא גם לצעצועים ומשחקים.

    מגן נפילה- מגן נפילה תפקידו לוודא שילדכם לא יפול מהמיטה לכן עליו להיות באורך 120 ס"מ ( גדול מספיק על מנת להגן על ילדכם אך משאיר מקום לעלות למיטה) חשוב לוודא כי המגן נשלף ויכול לעבור לגב המיטה מכיוון שביום בו ילדכם לא יצטרך יותר את המגן נפילה תוכלו להשתמש בו כמשענת לגב.

    צבע המיטה- חשובה להבין כי המיטה צריכה לשמש את הילדים שנים רבות קדימה לכן כדאי להתחמק מבחירת צבע ילדותי כגון ורוד ולבחור בצבעים עדינים המשתלבים טוב אם צבעים נוספים (צבעי שמנת/לבן לדוגמא).

    העברת המיטה לילד הבא או העברת מיטה לבית חדש- בעת קניית המיטה מומלץ לחשוב כבר על כך שהמיטה תעבור לילד הבא או לחילופין יכול להיות שתעברו דירה בתקופה זו לכן אנו רואים לנכון לתת מספר טיפים נוספים למחשבה בעת קניית מיטת ילדים לנקודה זו:

    אפשרות לפירוק / הרכבה מחדש של המיטה- ודאו כי שום חלק במיטה לא מודבק .

    צבעים- צבעי יוניסקס.

    אחריות –בדקו כמה שנים אתם מקבלים אחריות הסטנדרט בשוק הוא חמש שנים אך וודאו מה האחריות כוללת.

    בהצלחה!!!

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *