לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
ברזילי- חדרי ילדים ונוער

מה המחיר של חדר ילדים? סקירת פערי מחירים בין חנויות שונות!

אתם עוברים בין מגוון חנויות חדרי ילדים בחיפוש אחר חדר הילדים המושלם? בוודאי שמתם לב שיש פערים משמעותיים בין חברות שונות ובין סוגים שונים של רהיטים. אם אתם שואלים את עצמכם למה יש הבדלים כה משמעותיים בין החנויות השונות, מאמר זה נכתב עבורכם!

מחירי חדרי ילדים – על בסיס מה?

ישנם לא מעט ענפים בהם ניתן לבצע השוואת מחירים מהירה ולבחון באיזה חנות הכי זול לקנות מוצר מסוים. כך לדוגמה, למוצרי מדף שנמכרים באריזה מקורית אין כל משמעות היכן רוכשים מאחר והאחריות ניתנת על ידי היצרן ואו היבואן.. לא כך בענף הרהיטים. אי אפשר לבצע השוואת מחירים לחדרי ילדים ואו בפועל לכל רהיט אחר וזאת בעיקר משום שלכל רהיט יש איכויות שונות שאינם מאפשרות השוואה מדויקת.

אז איך בכל זאת יודעים היכן לרכוש חדר ילדים? איך יודעים לאמוד את הכדאיות ברכישת מיטת ילדים ואו אפילו חדר ילדים קומפלט במחירים השונים? ובכן להלן המשתנים שמשפיעים על העלויות בפועל:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    1. היכן הרהיט יוצר – האם הרהיט יוצר בישראל ואו בחו"ל?
    2. סוג העץ – מאיזה סוג עץ (חזק/חלש) עשוי הרהיט?
    3. צפיפות העץ – האם מדובר בעץ מלא או לא?
    4. סוג הרכבה – האם מדובר בהרכבה עצמית או מקצועית?
    5. רמת גימור – איזה רמת דיוק יש בנראות של הרהיט?
    6. סוג צביעה – איכות הצביעה ומשך נראות תקינה?

    כפי שאתם כבר מבינים, השוואת מחירים לחדרי ילדים שכוללים מספר רהיטים שונים (ארון, מיטה, שידה, מדפים) הופכת לכמעט בלתי אפשרית.

    אז איך בוחרים חדר ילדים ביחס למחיר?

    יש בשוק לא מעט חנויות המציעות חדרי ילדים ברמות גימור שונות. ישנם חנויות המציעות מחירים אטרקטיביים על ידי כך שהן מציעות רהיטים ברמת איכות נמוכה שתחזיק מספר שנים אך לאחר מכן תידרש מכם להחליפם (סדקים, צבע דהוי, חריקות) – בכל זאת מדובר בילדים.. ולעומת זאת, יש חנויות המציעות מחירים יקרים יותר אך הרהיטים בנויים היטב וללא פשרות. כלומר, חדר הילדים יחזיק לאורך שנים רבות ועד להתבגרות הילד/נער וזאת תוך שמירה על נראות ותקינות ללא צורך בשינויים.

    כדי לבחון היכן לקנות חדר ילדים, חשוב להסתכל בין היתר על ההיסטוריה של החנות/הרשת. חנויות חדרי ילדים אשר מציעות רהיטים איכותיים יהיו וותיקות בהרבה מאלו שמוכרים רהיטים באיכויות נמוכות. זאת בעיקר משום שמי שרכש רהיט איכותי והיה שבע רצון יבצע באותה החנות/רשת קניות חוזרות וימליץ על החנות גם ליתר מכריו/ילדיו בעתיד.

    כך לדוגמה, אנו ברשת רהיטי ברזילי קיימים כבר 70 שנה! זאת אומרת שאנו מייצרים רהיטים איכותיים ברמות הגימור הגבוהות ביותר מזה עשרות שנים לשביעות רצונם של לקוחות הרשת. כן, העלות של חדרי ילדים ברשת רהיטי ברזילי מעט גבוהה יותר ממתחרים המציעים רמות גימור נמוכות יותר, אך חדר הילדים יישאר תקין ובעל נראות מעולה גם 15-20 שנה בקלות.

    כלומר, הזול עולה ביוקר. היקר בפועל זול. רוצים ללמוד עוד על תהליך הייצור של חדרי הילדים ברשת רהיטי ברזילי? פנו אלינו ובקשו להתייעץ עם מעצב חדרי ילדים שיעזור לכם להבין את תהליך הייצור (שנעשה בארץ!) ואיך אנו מתאימים את חדרי הילדים במדויק לחדר שלכם!

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *