לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

מיטה עם מגירות: מה החשיבות בבחירת מיטה עם מגירות אחסון?

לא רבים מחפשים מיטה עם מגירות מלכתחילה, רק כאשר מגיעים לחנות ורואים את הדגמים היפים ואת התכנון הרב שהשקיעו מעצבי חדרי הילדים שמבינים כמה חשוב לרכוש דווקא מיטה עם מגירות. כאשר שוקלים לרכוש רהיטים לחדר ילדים חשוב מאוד לחשוב על נוחות ושימוש בחדר לא פחות מאשר על העיצוב והמראה הנעים והחינני של חדר הילדים.

למחר מיטות עם מגירות אחסון לחצו כאן

מיטה עם מגירות

מיטה עם מגירות אינה הבחירה הראשונה שלנו כהורים שמחפשים מיטה נוחה ונעימה אך לא בהכרח פרקטית ושימושית. במאמר זה אנו נספר על החשיבות בבחירת מיטה עם מגירות ובעצם ננסה להסביר איך מגירות אילו הופכות להיות שטחי האחסון הטובים והחשובים ביותר בחדר:

כאשר מעצבים חדרי ילדים לא אחת ההורים מעצבים את החדר בהתאמה לסגנון שהם בוחרים לעצמם אך הם לא מודעים לעובדה שמי שהולך להשתמש ולצל את החדר בפועל יהיו הילדים הקטנים שלא יודעים עדיין מה נוח וחשוב להם וכך נוצרים מצבים לעתים בהם יש לילד חדר מיוחד במינו אך החדר אינו פרקטי יותר מידי עבורם.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    כאשר מחפשים ארון ילדים או מיטת ילדים חשוב מאוד לחפש את אותם הרהיטים שתוכננו מלכתחילה עבור ילדים, רהיטי ילדים מאופיינים ברמת נוחות מקסימלית ובחומרים איכותיים ובטוחים לילדים. כך לדוגמה נחפש תמיד ארון שבו יש מגירות בגובה הילד כך שיוכל לפתוח ולסגור את המגירות ולהתלבש בכוחות עצמו והדבר נכון גם למיטה שצריכה להיות נוחה ופרקטית עבור הילד.

    איך מיטה עם מגירות נוחה לילד?

    מיטה עם מגירות מאפשרת לילד לאחסן את הצעצועים, הספרים והמשחקים החשובים ביותר ללבו במקום בו הוא מרגיש שהם הכי בטוחים – ממש על ידו. גם בלילה כאשר הוא ישן הוא נהנה מהידיעה שהמשחקים קרובים אליו ומוגנים מפני כל אדם אחר.

    מעבר לכך, כאשר ילד יכול להגיע לשטחי אחסון נוחים בחדרו ביכולתו לסדר ולארגן את חדרו בכוחות עצמו ללא הצורך להטריח את הוריו בכל פעם שיש להוציא או להחזיר את הצעצועים. ארגז אחסון או מגירות מתחת למיטה בהחלט מאפשרים לילד לפעול בכוחות עצמו ולהרגיש ביטחון עצמי ובעלות על חדרו הפרטי.

    חשוב מאוד להקשיב לצרכים של הילד ולהבין ללבו. חשוב מאוד לספק את חוויית המגורים והלינה הטובים ביותר לילד המתבגר וזאת כדי שיוכל להמשיך לגדול ולהתפתח באושר רב.


      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *