לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

לגדול מאושרים

פורסם עלינו במגזין "עיצוב הבית" ב-15.5.2014:

לגדול מאושרים

רהיטי ברזילי משלבים רוח משפחתית, חדשנות טכנולוגית ועיצובית ורמת שירות ממש כמו בחנויות בוטיק. חברה וותיקה ששומרת על קו צעיר ודינאמי. יצאנו לברר איך הם עושים את זה


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    דור שלישי של מומחים לרהיטים

    בדרך כלל כשנכנסים לחנות או לאולם תצוגה, ניכר מיד הקו המקשר בין המוצרים במקום. ברוב הפעמים, כשראית אחד למעשה ראית את כולם. בחברת רהיטי ברזילי חשבו מעט שונה, כשיצרו שלוש קולקציות שאינן מזכירות במאום, האחת את השניה. החברה היא חברה משפחתית, המנוהלת ומתופעלת כיום, על- ידי הדורות השני והשלישי, ומתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של רהיטי ילדים ונוער.

    חדר הילדים כבר מזמן אינו חדר שינה בלבד

    שני העשורים הראשונים הם האינטנסיביים ביותר, מבחינת היקף ומהות השינויים העוברים על הילדים. מפעוט ששוכב במיטה קטנת מידות, לעלם שמתגייס לצבא. לאורך כל השנים הללו, על ההורים לספק פתרונות שיתאמו את צורכי הילד שלהם. אם בעבר חדר השינה של הילדים בבית, היה פונקציונאלי ושימש לשינה בלבד, הרי שכיום תופסים המתבגרים את חדר השינה כחלל שלם של פעילות רחבה הרבה מעבר לשינה. גלישה באינטנרט, האזנה למוזיקה, שיחות טלפון ו…גם שיעורי בית,  כשהכל חייב להיות, איך לא, רחוק מהמולת הבית שנמצא ממש מעבר לדלת. המתבגר דורש את פרטיותו ולא מוותר על סנטימטר ממנה.

    שלוש קולקציות- שלושה סגנונות שונים

    לרהיטי ברזילי, שלוש קולקציות המתחדשות כל העת כאשר כל אחת מהן בעלת סגנון אחר

    הקולקציה הלבנה- עשויה עץ בוק בשילוב MDF

    הקולקציה הצבעונית- עשויה סיבית מצופה מלמין יצוק.

    וקולקציית העץ- כולה על טהרת העץ המלא.

    את פרטי הקולקציות הלבנה והעץ המלא, מייבאת החברה בייבוא אישי והקולקציה הצבעונית, מיוצרת במפעל החברה, הממוקם באזור התעשיה בקיסריה, 100% כחול לבן.

    כל אחת משלוש הקולקציות עשירה ומאפשרת מבחר עשיר ומגוון מאוד של פריטים. העובדה כי את הקולקציה הצבעונית מייצרים בישראל, מאפשרת תכנון רהיטים לפי מידה ולפי דרישה מדויקת של הלקוח.

    רמת שירות גבוהה באווירה משפחתית

    בכל אחד מסניפי החברה ממתינים מעצבים, מנוסים המסייעים לאדריכלים ולקוחותיהם לתכנן את חדרי הילדים. שימוש בתוכנת תלת מיימד מאפשרת להעלות את הבחירות ולמקם אותן בחלל בדיוק לפי תכניות הבית, כך שהלקוח מצליח לראות באופן המוחשי ביותר כיצד יראו הפריטים בחדר.

    "אנחנו משקיעים המון משאבים כדי ליצור חדשנות טכנולוגית ועיצובית. זאת משימה מאוד קשה, אבל היא מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש" מסבירים יאיר ו קובי ברזילי, דור שלישי למייסדי החברה, ומוסיפים "במקביל חשוב לנו, כבעלי החברה, להיות נוכחים ונגישים. אין אצלנו ביורוקרטיה ואנחנו לא יושבים בשום מגדל שן. אנחנו בחנויות, פוגשים ומשרתים את הלקוחות שלנו. ההמצאות שלנו במקום היא למעשה היכולת שלנו לייצר לאדריכלים את מירב הנוחות בעבודה עם הלקוחות שלהם, כשהם מגיעים לתכנן אצלנו את חדרי הילדים."

    בשורות עיצוביות מביקורים בתערוכות הבינלאומיות

    את הבשורות העיצוביות מביאים עמם בני משפחת ברזילי מהתערוכת בהן הם מבקרים, ברחבי הגלובוס. הם דואגים להתעדכן ולהביא את המגמות והטרנדים החמים ביותר, ישירות לכל אחד משבעת אולמות התצוגה שלהם, הפרוסים בפריסה ארצית מאילת ועד כרמיאל.

    חזקים בניו מדיה

    הרוח הצעירה בחברה שומרת עליה כזאת והלקוחות הם הראשונים ליהנות מכך. לחברה נוכחות מאסיבית בפייסבוק, חשבון אינסטוש שעומד לעלות ממש בקרוב  ואתר אינטרנט שמכניס את כל מי שמבקר בו, לעולם שמתחשק להישאר בתוכו.

    פרטי הריהוט שמציעה החברה מתאימים לפעוטות בני שנתיים ועד לזמן שהילד מחליט לעזוב את הקן.

    ערבו את הילד בבחירות

    "מאוד חשוב, גם אם הילד צעיר מאוד, לערב אותו בבחירות. תגיעו לאולם התצוגה עם הילד שהחדר מיועד לו. יש דברים שכמובן מוחלטים על ידי המבוגר האחראי אבל יש המון דברים שהילד יכול לבחור לבד, ומעבר לזה שבסוף התוצאה תצא מושלמת יותר, התהליך כולו יהפוך חווייתי ומהנה" מחדדים קובי ויאיר את החשיבות שבמעורבות המשפחתית.

    רהיטי ברזילי הם דוגמא יוצאת דופן הממחישה את היכולת להפתיע ולהביא בשורות לצד התבוננות מידתית בגובה העיניים ושמירה על ערכים של מדורת שבט אינטימית. זה אולי סוד ההצלחה של הרשת האיכותית והוותיקה.

     קישור למאמר:

    לגדול מאושרים 

    קטגוריה:

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *