לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

מדבקות קיר: איך שימוש במדבקות קיר מוסיף לעיצוב חדר הילדים?

רבים מבקשים לעצב את חדר הילדים עם מדבקות קיר לחדרי ילדים שמוספים הרבה מאוד צבע וסגנון לחדר הילדים. הייחודיות של מדבקות קיר נובעת בכך שהיא לא חייבת להיות קבועה וככל שהילד גדל ניתן להוסיף שכבה נוספת או להוריד את מדבקת הקיר הקיימת ולתלות אחרת מתאימה יותר במקומה. עיצוב חדר ילדים יכול להיות משימה לא קלה אך בעזרת מדבקות קיר העניינים הופכים לפשוטים בהרבה ועל כך במאמר זה.

למבחר מדבקות קיר מעוצבות לחצו כאן

מדבקות קיר לחדרי ילדים

כאשר אנו הולכים לבחור חדרי ילדים שכוללים מיטה, ארון, שידות, פינת עבודה וכן הלאה אנו משלמים לא מעט כסף ואנו עושים זאת מתוך הבנה שילדינו יגדל וישתנה עם השנים ויהיה עלינו ללכת שוב להחליף את הרהיטים כולם ברגע שילדינו יגיע לגיל נוער ומדובר בהליך יקר מאוד.

במקום להשקיע כסף רב ברהיטים שנדרש להחליף עוד ועוד הורים בוחרים להשקיע ברהיטים איכותיים שמגיעים בצבעים נוחים ונעימים כך שיתאימו לאורך שנות ההתבגרות של הילד וימשיכו עמו עד שיישא אשה ויעזוב את הבית. איך עושים זאת אתם שואלים?


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    רוכשים רהיטים איכותיים מעץ מלא או ברמה זהה כך שניתן להיות בטוחים שמדובר ברהיט איכותי ובוחרים אותם בהתאם לצבע ומתוך ראיה לעתיד. כך לדוגמה, ניתן לרכוש רהיטים דומים ומשלימים בצבע בז' נעים ואו לבן דבר שמאפשר לנו לשלב את הרהיטים עם סגנונות שונים וכדי להתאים את חדר הילדים לטעמו האישי של הילד נבצע את השינויים הבאים:

    • נקנה מדבקות קיר מעוצבות שמתאימות לסגנונו הייחודי של הילד.
    • נקנה וילונות שהולכים יחד עם צבעי הקירות.
    • נקנה שטיח ואו ציפיות בצבעים המתאימים לאופי הילד.
    • נשלים את המראה עם חפצים כתמונות, צעצועים וכל הבא ליד.

    בסך הכל מדובר במשימה פשוטה להפליא. בוחרים רהיטים חזקים, יציבים, בטוחים לילדים ובדגש על התאמה לאורך זמן ונעזרים באלמנטים זולים יחסית ופשוטים להתקנה בחדר כדי להקנות לחדר הילדים את התחושה המתבקשת.

    יש לכם רעיונות? חושבים על פתרונות דומים ורוצים לשתף אותנו? נשמח לשמוע מכם כל רעיון שעולה לראשכם! בהצלחה 🙂

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *