לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטת נוער דגם נסיכה

מיטות לבנות: איך בוחרים מיטות נוער לבנות ומה מיוחד במיטות לבנות?

מיטות לבנות יהיו אלגנטיות יותר מאלו לבנים. כאשר אנו מחפשים לרכוש מיטות לבנות אנו נחפש מיטה נאה ומעוצבת שתתאים לסגנון הבית אבל חשוב מכך, לעיצוב חדר הבנות שלנו ולאישיות המיוחדת של הבת שלנו.

לצפייה במגוון מיטות לילדות ונערות לחצו כאן

מיטות לבנות – מיטות לנערות

כאשר בוחנים את כל אותן מיטות לבנות יש שני סוגים עיקריים:

  1. מיטות לבנות – ילדות – מיטות צבעוניות ומלאות חיים.
  2. מיטות לבנות – נערות – מיטות מעוצבות ומעוטרות בחן ובטוב טעם.

כאשר ניגשים לחנות הריהוט בחיפוש אחר מיטה נכונה עבורנו חשוב מאוד לשים לב לבקשות הנערה המתבגרת ולנסות לשהות לבקשותיה וזאת כדי שתוכל להרגיש טוב ובטוח עם המיטה וחדר הנוער שלה ולאחר מכן להזמין חברות להתארח מבלי להתבייש במראה החדר או מיטת הילדים שנבחרה עבורה.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    ולמרות זאת אנו נתייחס לרכישת מיטות לבנות בצורה שונה בהתאם לטיב הרכישה:

    מיטות ילדים לבנות:

    מיטות לבנות צעירות יכולות להגיע ולהיבחר בשלל צבעים. בגילאים אלו צבע הוורוד שולט בחדרים של מרבית הילדות וניתן למצוא מגוון רחב של מיטות נסיכות אשר פונות ללבם של הילדה הצעירה ונטולת החששות והשיקולים הנוספים. בגילאים אלו ניתן ורצוי להתפרע עם עיצוב חדר הילדים ולהעניק חוויית ילדות יוצאת דופן וזאת גם בעזרת הרהיטים שבחדר.

    בגיל זה חשוב מאוד לרכוש מיטות ילדים מרשתות ריהוט לחדרי ילדים (רשת רהיטי ברזילי) וזאת בכדי שנוכל לדעת שאנו מקבלים את המיטות הבטוחות ביותר שנעשו מחומרים בריאים ותקינים שישרתו אותנו נאמנה לאורך תקופות ארוכות.

    מיטות נוער לבנות:

    מיטות לבנות מתבגרות. כלומר, מיטות נוער לבנות. יהיו בעלות עיצוב שונה מאוד מאלו של הילדות הקטנות. בשלב זה בחיים, הנערה המתבגרת כבר מפתחת מודעות עצמית ורוצה שיחשבו עליה רק טוב ולהיות פופולרית ועוד.. לכן, עיצוב מיטות לבנות מתבגרות כבר נהיה הרבה יותר סולידי ונעים ונעזר בצבעי לבן, בז, ונשתמש בעיטורים ובכריות בכדי לעצב את מיטת הנערות כמיטת נסיכות אמיתית.

    ככל שנעצב את מיטת הנערות בצורה נאה ויפה יותר כך היא תרגיש בנוח להזמין חברות אליה לחדרה ובעצם תוכל לבנות אט אט את ביטחונה העצמי ולהצליח בחיי חברה תוססים ומאושרים. ברהיטי ברזילי נוכל לעצב עבורכם את מיטת הנערות היפה והמיוחדת ביותר – כנסו לקישור המופיע מעלה בכדי לצפות בחלק מהמיטות שניתן לרכוש ברשת שלנו שנמצאת בפריסה ארצית.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *