לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר ילדים ונוער עץ מבריק_900x506

שולחן כתיבה לילדים: איך בוחרים שולחן כתיבה לילדים / פינת מחשב לילדים?

שולחן כתיבה לילדים הנו אחד מפריטי הריהוט החשובים ביותר בכל חדר ילדים. היום יותר מתמיד, ילדים מבלים שעות ארוכות מול המחשב ובשיעורי בית וכדאי מאוד לאפשר להם להעביר את הזמן בנוחות מושלמת ומתוך חוויה אופטימלית. במאמר זה ננסה להבין איך בוחרים שולחן כתיבה לילדים שיתאים גם למחשב אך יאפשר ריכוז ונוחות מקסימלית.

למגוון פינות עבודה ושיעורי בית לחצו כאן

שולחן כתיבה לילדים

כאשר בוחנים פינות עבודה ושיעורי בית יש צורך בחלוקה ברורה בין שני סוגי הפינות הפופולריות:

  1. שולחנות כתיבה לילדים
  2. שולחנות מחשב לילדים

ההבדלים בין שולחנות אלו יהיו כמובן במרחב שמתחת לשולחן. היכן שנהוג להציב את המחשב הנייח וכמובן בשילוב המגירות ואופן הצבת החדר בחלל חדר הילדים. בתוך עולם זה של שולחנות כתיבה ומחשב לילדים יש שני קטגוריות עיקריות של רהיטים:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    1. שולחנות רגילים – שולחן מלבני מוארך.
    2. שולחנות פינתיים – שולחן בצורת האות ר.

    בעוד בעבר מרבית השולחנות שנמכרו היו רגילות ומלבניות שהוצמדו לאחת מקירות החדר, הרי שכיום הורים רבים בוחרים דווקא בשולחנות הפינתיות שמאפשרות ניצול טוב יותר של שטח החדר אך גם מאפשרות לילדים להתרכז בצורה טובה יותר בחומרי הלימוד ושיעורי הבית.

    איך בוחרים שולחן כתיבה לילדים / פינת מחשב לילדים?

    בחירת פינת עבודה / פינת מחשב / שולחן כתיבה לילדים אינה משימה קשה אך נדרש לה רק לאחר שבחרנו את מיטה נאה מבין שלל מיטות ילדים ולאחר שבחרנו ארון מתאים ואת יתר הרהיטים בחדר וזאת מאחר וקל יותר להתאים את פינת העבודה ליתר הרהיטים מאחר וניתן לרכוש פינות אלו בשלל צבעים ובהתאמה אישית.

    יתרה מזאת, פעמים רבות אנו רוצים לשלב את פינת הכתיבה ושיעורי בית יחד עם הארון בגדים ואו לפעמים חסרות לנו מדפים ושטחי אחסון ונוכל לנצל את המדפים והכוורת שמגיעה יחד עם פינת הלימודים בצורה טובה הרבה יותר.

    חשוב מאוד לרכוש שולחן כתיבה לילדים יחד עם הילד עצמו. כך תוכלו לבחור את הצבעים הנכונים ואת המבנה הנוח והנכון ביותר בעבור הילד ובעצם כך לאפשר לו ליהנות מעצם הרכישה ולאחר מכן בעשיית שיעורי הבית כנדרש. כדי להבטיח שתהיו מרוצים ניתן לקבוע פגישה עם אחד ממעצבי חדרי הילדים של רשת ברזילי ולבחון את סוגי הרהיטים מקרוב..

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *