לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטות ילדים - מיטת קומותיים מעץ מלא

פתרונות אחסון לחדרי ילדים: איך לסדר את חדר הילדים בחכמה?

פתרונות אחסון לחדרי ילדים נדרשים בכל בית ובכל חדר ילדים. ילדים מטבעם מאושרים ומבולגנים ונוטים לפעול מבלי להשקיע יותר מידי מחשבה על הסידור של לאחר מכן.. מצד שני, עלינו כהורים לאפשר לילדים את היכולת לסדר את הבגדים, המשחקים וכל הטוב שיש להם בכוחות עצמם וזאת ניתן לעשות רק כאשר יש פתרונות אחסון לחדרי ילדים.

למגוון חדרי ילדים שתוכננו עם פתרונות אחסון 

פתרונות אחסון לחדרי ילדים

כאשר מתייחסים לפתרונות אחסון לחדר ילדים, ניתן לעבור רהיט רהיט ולבחון איך ניתן יהיה להפוך אותו לנגיש יותר לילדים וכמובן איך אנו מקלים על הילדים להחזיר את הצעצועים למקומם בסוף השימוש בהם? לצורך כך אנו נציג כמה דוגמאות של פתרונות אחסון לחדרי ילדים שאולי יעניינו אתכם:

  • ארון בגדים לילדים
  • מיטות ילדים
  • כוורת לחדר ילדים
  • ספריה לחדר ילדים
  • מדפים לחדר ילדים
  • קופסאות לחדר ילדים

ננסה להבין כעת איך אנו הופכים את אותן הרהיטים שנראים לנו כזהים לשלנו לנגישים ונוחים בעבור הילדים ואיך ניתן יהיה להסתיר את הבלגן ששורר בחדר בקלות רבה בעזרת תכנון נכון של פתרונות אחסון לחדרי ילדים:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    ארון בגדים לילדים

    ארון בגדים נוטה להיות די גבוהה כאשר הילדים יכולים להגיע רק עד לשליש התחתון בלבד. המשמעות היא שרק חלק מהארון בא לידי ביטוי בעבור הילדים. ניתן לתכנן את ארון הבגדים לילדים כך שגם החלקים העליונים יהפכו לנגישים על ידי משיכה במוט ואו על ידי הוספת מגירות רבות לאחסון חפצים בחלקו התחתון של הארון.

    מיטות ילדים

    ישנם מיטות ילדים שכשמם כן הם מיטות שינה נוחות לילדים. אך לא תמיד מתכננים את המיטה כך שהיא תהפוך להיות כלי אחסון מהמעלה הראשונה. ברשת ברזילי יש מגוון מיטות ילדים אשר תוכננו עם מגירות נשלפות כך שניתן יהיה לאחסן בגוף המיטה את כל המשחקים והפריטים החשובים ביותר לילד וכך לשמור על סדר.

    כוורת לחדר ילדים / ספריה לחדר ילדים / מדפים לחדר ילדים

    כוורת לחדר ילדים יכולה להיות גן עדן בעבור ההורים. המדפים הנמוכים והמסודרים בהם ניתן להציב מגוון צעצועים, ספרים ותעודות מאפשרים להפוך את החדר לאישי וחמים אך לא פחות חשוב מכך לכזה המסודר בעין כאשר הילד יודע בדיוק להיכן ניגשים להחזיר את הצעצועים בתום השימוש בהם.

    קופסאות לחדר ילדים

    כדי למנוע מצבים בהם נערמים כמויות של צעצועים על מדפים ואו בכוורת לחדר ילדים נרכוש קופסאות אחסון קלילות ונאות שניתן להציב על גבי המדפים וכך הבלגן נעלם בבת אחת וניתן לשמור על נראות נאה ונקייה בחדר גם לאחר יום בו הילדים אירחו חברים ובילגנו את החדר לעילה ולעילה.

    רוצים לתכנן חדר ילדים בו פתרונות אחסון מובנים ומחושבים מהיום הראשון? הרגישו חופשי לפנות אלינו ומעצבי חדרי הילדים של הרשת יעמדו לרשותכם!

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *