לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדרי ילדים - חדרי נערות

חדרי נוער לבנות: איך לבחור חדר מבין מגוון חדרים לנערות?

חדרי נוער לבנות חייבות להיות מעוצבות בקפידה. זהו גיל בו הנערה כבר מגיעה עם דרישות ורצונות משלה וברצונה בחדר נערות מקסים וייחודי אליה היא תוכל להזמין את כלל חברותיה למשחק ולהנאה צרופה. בחירת חדרי נוער לבנות אם כך מעט יותר מורכב ומחייב שימת לב לפרטים הקטנים ואיתור חדר נערות בוגר ומעוצב בסגנון ייחודי.

למגוון חדרי נוער ברשת ברזילי לחצו כאן

חדרי נוער לבנות

חדרי נוער לבנות מורכבים מרהיטי נוער שונים. כלומר, חדרים לנערות מעוצבות תוך שימוש בפרטי ריהוט שונים שמשלימים זה את זה למראה נדיר וייחודי. כאשר אנו מתייחסים לחדרי נוער לבנות אנו כמובן נתייחס לפרטי הריהוט הבאים:

  • מיטה מעוצבת לנערות 
  • ארון לחדר נערות
  • פינת עבודה לנערות
  • שידת איפור לנערות
  • סגנון קירות החדר

מיטת הנערות היא פריט הריהוט החשוב ביותר בחדר. מיטת נערות פעמים רבות תמוקם במרכז החדר בצורה כזו שזהו הדבר הראשון אליו נחשפים בכניסה לחדר, ככזה חשוב מאוד להשקיע בבחירת מיטת נערות מעוצבת ומסוגננת שאליה אפשר להתאים את יתר הרהיטים בחדר לנראות מושלמת ומדויקת.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    ארונות לחדרי נערות שונים מארונות רגילים בכך שהן עדינות יותר ונאות יותר וצריכות להשתלב במראה החדר. כך ניתן לבחור ארון לנערות בו יש חלון / ויטרינה דרכה ניתן לראות פנימה ואו אף להוסיף וילון בשביל הנראות היפה וכמובן שבארון פנימה עלינו להוסיף מתלים ולסדר את המדפים בהתאמה לצרכיה של נערה מתבגרת.

    פינת עבודה ושיעורי בית חשובה לנערות ולנערים כאחד. העיצוב מצד שני יהיה שונה מאוד. נערות משקיעות זמן רב בשיעורי בית ובעבודות אישיות דבר שמחייב השקעה משמעותית יותר בפינת שיעורי בית. כדאי מאוד לבחון את האפשרות לרכוש פינת עבודה ושיעורי בית שניתן למקם בפינת החדר כך שניתן לשפר את הריכוז בשעות בהן מתרגלים ואו מצבעים שיעורי בית.

    שידת איפור לנערות חשובה מאוד בשלב זה בחיים. הנערה שהופכת לאשה מתחילה להשקיע בנראות החיצונית ואנו נרצה להקל עליה ככל האפשר ולאפשר לה ליהנות מחוויית למידה ואיפור וכך נרכוש עבורה שידת איפור עם מגירות ומראה מכובדת שתשתלב יחד בחדר הנערות המקסים ותשלים את המראה הייחודי והמרשים שיצרנו יחד.

    לבסוף ניתן להוסיף נגיעות עיצוב בעזרת מדבקות קיר, צביעת הקירות, תליית וילונות מתאימים, שימוש במצעים מתאימים וכמובן הנחת שטיח נאה במרכז החדר. כאשר הכל משתלב יחד הריהוט היוקרתי יחד עם הצבעים הנבחרים יוצרים חוויית מגורים ייחודית ומרעננת ובהחלט כדאי לבחון את האפשרויות שעומדות לרשותכם יחד עם מעצבי חדרי הנוער של רשת רהיטי ברזילי.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *