לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטות ילדים - מיטת קומותיים מעץ מלא

מיטת קומותיים: איך קונים מיטת קומותיים שילדים באמת אוהבים?

מיטת קומותיים הנו הפתרון הטוב ביותר לניצול נכון של חדר ילדים. כאשר יש לכם חדר קטן אשר צריך לאכלס מספר ילדים אין פתרון טוב יותר מאשר מיטת קומותיים כדי לאפשר תחושת רוחב בחדר ולאפשר תנועה חופשית בחדר. אך, מאחר ומיטות קומותיים אינם תמיד חלומם של הילדים יש חשיבות רבה לקניית מיטת קומותיים שאכן תתאים לילדים.

למגוון מיטות קומותיים לילדים בעיצובים מיוחדים

מיטת קומותיים

כולנו גדלנו על מיטות קומותיים. מיטת קומותיים נבחרת כבר שנים רבות על ידי הורים רבים כפתרון הלינה הטוב ביותר עבור ילדיהם מאחר והיא מאפשרת ניצול חלל החדר ומתן אפשרות למגורים משותפים מבלי שירגישו בצפיפות של חיים משותפים בחדר משותף.

מאחר ואנו רוצים להעניק לילדינו את חווית הלינה הטובה ביותר וזאת במסגרת השטח הנתון לנו בחדר הילדים כדאי שנבחר מיטת קומותיים אך שנעשה זאת בצורה הנכונה. שנבחר מיטה אשר תנצל את המיקום אך גם תיראה נהדר ותאפשר לילדים לארח חברים בחדרם מבלי להתבייש בכך שהם חולקים חדר עם אחיהם.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    איך קונים מיטת קומותיים שילדים באמת אוהבים?

    ניתן לעצב מיטות קומותיים במגוון דרכים. ניתן לעצב את מיטת הקומותיים כאשר מיטה אחת מעל המיטה האחרת. ניתן לעצב את המיטות כך שהן יוצבו בפינת החדר. וכמובן ניתן לעצב את מיטת הילדים בצורה כזו שתיראה מגניבה וייחודית כדוגמת מיטת קומותיים רכבת.

    מיטת קומותיים לילדים חייבת להיות מעוצבת ומתוכננת כהלכה. עלינו להשתמש בחומרים הטובים ביותר ולעצב את המיטה בצורה עדכנית ומודרנית כך שהילדים ייהנו ממנה ככל הניתן. כך לדוגמא ניתן להשתמש בצבעים שונים ואו להוסיף מצעים מיוחדים כך שלכל ילד יהיה את המיטה הייחודית לו.

    ברשת רהיטי ברזילי מוצעים שלל מיטות קומותיים במבחר רחב של דגמים וסגנונות. ניתן למצוא מיטת קומותיים מעץ מלא, מיטת קומותיים צבעונית וכמובן גם מיטות קומותיים שמסודרות בצורה של גלריה. מיטת גלריה מיוחדת במיטה מאחר והיא מתאימה לפינת החדר וכך מנצלת את החלל הכי לא שימושי בחדר ומותירה בידינו את יתרת החדר למשחקים ואחסון..

    כדי להתאים לחלל החדר את מיטת הילדים המושלמת כדאי לכם לקפוץ לביקור בסניפים שלנו הפרוסים בכל הארץ כדי לדון עם מעצב חדרי ילדים מה הכי מתאים לחלל החדר שלכם.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *