לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

חדר נערות: איך מעצבים חדרי שינה לנערות? – חדרי נוער לבנות

חדר נערות מעוצב מחייב שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. בשונה מחדר נוער לבנים בו אנו מעצבים את החדר בשימוש בצבעים בולטים ובמגוון עיצובים חדים, חדרי נערות מעוצבים בקפידה רבה הרבה יותר. על חדר נערות להיות מעוצב ברמת גימור גבוהה לשביעות רצונה של הנערה ברת המזל שתזכה לחדר נערות מעוצב מבית רשת רהיטי ברזילי.

למגוון חדרי נערות מעוצבים ומסוגננים לחצו כאן

חדר נערות

חדר נערות מבוסס על שילוב נכון של מיטת נערות, ארון מעוצב, שידת איפור מעוצבת ומגוון נוסף של פריטי ריהוט שמשלימים יחד את המראה הייחודי והמסוגנן של חדר נערות יוקרתי. ברשת רהיטי ברזילי יש את פריטי הריהוט היפים והמעוצבים ביותר ואנו נחבר את הרהיטים יחד להתאמה מושלמת לחלל החדר וכמובן לסגנונה הייחודי של כל נערה ונערה.

כדי לעצב חדר נערות ניעזר ברהיטים הבאים:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    • מיטה מעוצבת לנערות.
    • ארון מעוצב לנערות.
    • שידת איפור לנערות.
    • מראות / מדפים / וילונות ועוד..

    מיטה מעוצבת לנערות:

    מיטת נערות יכולה להגיע במגוון רחב של סגנונות. ניתן להזמין מיטת נערות אשר מעוטרת בפרחים עדינים ומעוצבים. ניתן להזמין מיטת נערות עם כרית קפיטונ'ז בצבע לבן שנראית כמו עור ובה הוטמעו קריסטלים נוצצים למראה מלכותי ומהודר. את המיטה מעצבים בהתאם למידות החדר כך שבמידה ויש לנו חדר רחב ידיים לנערה נוכל להזמין מיטה רחבה ונאה שתעמוד במרכז החדר וכך נרוויח מראה ייחודי במיוחד..

    ארון מעוצב לנערות:

    אמנם ארון אינו מרכז החדר בדומה למיטה אך חשוב מאוד שהמיטה והארון יתאימו זה לזה. כדי להשלים את המראה המושלם של החדר ניתן להזמין ארון מעוצב לנערות שמעוטר בעיטורי פרחים, דלתות זכוכית שקופות ואף להוסיף להן וילונות ייחודיים כדי לזכות במראה ייחודי ויוקרתי. ארונות נוער מעוצבים יכולים להפוך את הארון הפשוט והממוצע לכזה המוסיף ליוקרתיות החדר ולנראות הפנטסטית שתאפשר לנערה להרגיש בנוח בחדרה.

    שידת איפור לנערות:

    זהו הגיל בו הנערות מתחילות להתאפר והמודעות למראה החיצוני עולה. בדיוק לשם כך ניתן להוסיף לחדר גם שידת איפור לנערות. ברשת רהיטי ברזילי ניתן לראות את שידת איפור בעיצוב פרובנס עם מראה מעוצבת ומגירות אשר בהן ניתן לאחסן את מלוא כלי האיפור. וכמובן שלל שידות טואלט מעוצבים ומסוגננים שישמחו כל נערה מתבגרת.


    כדי להשלים את המראה של החדר ניתן להתקין על הקירות מדפים. להוסיף וילונות יוקרתיים ומסוגננים לחלונות החדר וכמובן גם להוסיף מראה גדולה ונוחה לשימוש על קיר בחדר כך שהחדר מרגיש גדול יותר ובעיקר מעוצב יותר. אנו מזמינים אתכם לקפוץ לביקור באחד מסניפי הרשת כדי לגלות עולם שלם של ריהוט מעוצב ויוקרתי בהתאמה אישית למידות החדר שלכם!

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *