לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

חדרי ילדים במבצע: המבצע החם של רשת רהיטי ברזילי לקיץ!

מחפשים חדרי ילדים במבצע? הקיץ זהו הזמן לקנות רהיטים! ברשת רהיטי ברזילי יוצאים במבצע חסר תקדים לחודשי הקיץ החמים בהם כולנו רוצים להתחדש בפרטי ריהוט חדשים ולהכין את הילדים לשנת הלימודים הקרבה ובאה. ברשת רהיטי ברזילי מפנקים בכל הלב עם 22% הנחה!! כן, כל הרהיטים ברשת החל מה-1.7 מוצעים במבצע של 22% הנחה!

למגוון חדרי הילדים במבצע לחצו כאן!

חדרי ילדים במבצע

בחירת חדרי ילדים היא אירוע מכונן ומיוחד במינו במהלך כל השנה אך בחודשי הקיץ כאשר הילדים נערכים לשנת הלימודים הבאה זהו הזמן בו באמת אפשר להשקיע זמן באיתור מיטת ילדים מושלמת שתתאים בצורה הטובה ביותר לחלל החדר, לסגנון החדר וכמובן גם לאופיו הייחודי של כל ילד וילד.

כאשר רוכשים חדרי ילדים במבצע יש יתרון מאוד גדול מאחר ואנו מקבלים את אותם הרהיטים בדיוק במחיר הנמוך באחוזים לא מעטים. כלומר, אנו מקבלים את אותה האיכות, את אותה העיצוב אך במחיר מבצע ובהחלט כדאי להמתין ולרכוש חדרי ילדים במבצע בחודשי הקיץ!


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    כדי לענות על הצורך של הלקוחות הרשת מעמידה לרשות ההורים אפשרות להתייעץ ולהתאים את חדרי הילדים באופן אישי בעזרת כלי הדמיה ממוחשבים ופגישות עם מעצבי חדרי הילדים של הרשת בכל הסניפים הפזורים ברחבי הארץ. כך, בתיאום מראש (בסוף הכתבה) ניתן להעניק לילדינו את חווית המגורים והלינה הטובים ביותר כהכנה לשנה פוריה ומועילה בלימודים ובעשייה חברתית.

    אילו רהיטים נכללים במבצע?

    ברשת רהיטי ברזילי מעניקים לכם לא פחות מ-22% על כל הרהיטים ברשת. ניתן לרכוש חדר ילדים קומפלט כולל ארון במבצע, ניתן לרכוש רק מיטות ילדים במבצע, ניתן לרכוש מיטות נוער במבצע וכן הלאה. להלן דוגמאות לרהיטי ילדים במצבע:

    • חדרי שינה במבצע
    • מיטות ילדים במבצע
    • מיטות נוער במבצע
    • ארונות ילדים במבצע
    • שולחן כתיבה לילדים במבצע
    • ועוד..

    חדרי הילדים מעוצבים בשלל צבעים וסגנונות ובין היתר גם בסגנונות שמאפשרים לילדים לבחור את הצבעים לחדרם בכוחות עצמכם ניתן למצוא באתר הרשת או בקישורים המופיעים כעת ואנו ממליצים בחום שתעברו על הדוגמאות הרבות:

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *