לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

מיטות מעוצבות: מדריך לבחירת עיצוב למיטות ילדים ונוער!

מיטות מעוצבות לילדים ונוער ניתן למצוא במגוון דגמים וסגנונות שיתאימו לכל חדר. לרוב, מיטות מעוצבות יהיו ייחודיות במראה שלהן בגלל רמת הגימור שכוללת בין היתר חריטות ותבליטים בעץ וכך בעצם יוצרים מראה אלגנטי / קלאסי ומסוגנן. מיטות מעוצבות לילדים ונוער יכולים להתאים גם כאשר הם קטנים וגם בהמשך החיים כאשר הם מתבגרים ומשנים את עיצוב החדר למראה בוגר יותר.

לצפייה במגוון מיטות מעוצבות לחצו כאן

מיטות מעוצבות

הילדים שלכם גדלו ומגיע להם חדר ילדים מעוצב ומסוגנן בהתאם לאופי הייחודי ולרצונות שלהם. אתם רוצים לעצב את חדר הילדים מחדש ואחד הדברים הבולטים והחשובים ביותר בחדר השינה הוא כמובן המיטה שעומדת במרכז החדר וזוכה לתשומת לב לא מועטה. ולכן, עלינו להשקיע מעט יותר בבחירת המיטה שתתאים לילדינו ותקנה תחושת שייכות וחום לחלל החדר בכל שעות היום.

בשונה ממיטה רגילה. כאשר אנו מחפשים את המיטה של ילדינו בין מגוון מיטות ילדים עלינו להשקיע מאמץ מחשבתי נוסף וזאת כמובן כדי לבצע רכישה נכונה שתתאים לא רק לטווח הקצר כאשר הילד או הילדה עדיין בבית ספר אלא גם כאשר יגדלו וילמדו בתיכון או ישרתו בצבא.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    כאשר בוחרים מיטות מעוצבות לילדים חשוב מאוד להבדיל בין המינים:

    מיטות מעוצבות לנערים

    מיטות מעוצבות שתוכננו לנערים יהיו לרוב בעלי סגנון סימטרי ומיושר. כלומר, על המיטה להשתלב היטב בחלל חדר הילדים המעוצב ולהתאים ליתר הריהוט בחדר. ריהוט הבנים נוטה להיות סימטרי ולכלול קווים עדינים וצורות מרובעות שנותנות מראה ייחודי אך עדיין עדין. המשחק בחדרי בנים יהיה כמובן בצבעים ובחפצים המשלמים שיתלו על המדפים ועל הקירות.

    מיטות מעוצבות לנערות

    חדרי נערות זוכים להשקעה גדולה בהרבה יותר. בנות אוהבות לארח את חברותיהן על המיטה ולשחק שעות רבות יחד בחדר. ולכן, נקדיש מחשבה רבה הרבה יותר על חדר הנערות שחייב לכלול מגוון רחב של עיטורים וסגנונות שיגרמו למראה יוקרתי וקלאסי ויוותרו רלוונטיים גם כשהילדה גודלת והופכת לנערה מתבגרת.

    המיטות המעוצבות המבוקשות ביותר הן המיטות אשר מעוטרות עם פרחים מעוצבים, כריות קפיטונ'ז לבנים דמוי עור וקריסטלים נוצצים שמשלימים את הלוק הקלאסי והייחודי של החדר. ככל שהמיטה ממוקמת קרוב יותר למרכז החדר וככל שמדובר בחדר גדול ומושקע יותר כך כמובן כדאי להשקיע במיטה מעוצבת ומסוגננת יותר שתתפוס את כל הפוקוס כאשר נכנסים לחדר.

    לא יודעים איך לבחור מיטת נער או מיטת נערה? לא נוראה כנסו לקישור למעלה כדי לבחון את הקולקציה שלנו וכמובן אתם מוזמנים לפנות למעצבי חדרי הילדים שלנו.

     

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *