לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

חדר שינה לנערות: עיצוב חדר נערות בלבן וסגנון ייחודי ומהמם – מדריך!

חדר שינה לנערות, הממלכה הפרטית של הנערה המתבגרת חייבת להיות מעוצבת בסגנון ייחודי ויפיפה שמתאים לאופי המיוחד של הנערה ויאפשר לה להרגיש בחדר השינה כמקום בטוח ומוגן בו ניתן להיות שעות רבות מידי יום בעשיית שיעורי בית ובמשחקים עם חברות שבאות לבקר. כאשר אנו ניגשים לעיצוב חדר שינה לנערות אנו ננסה להתחשב ברצונותיה אך גם נסתכל קדימה ונבחר חדר נערות שיתאים גם בעתיד.

הקליקי למגוון רחב של חדרי שינה לנערות בעיצובים מיוחדים

חדר שינה לנערות

בשונה מחדר בנים בו יש משחק משמעותי בצבעים ובצורות ובשפע של מקומות אחסון כדי שהחדר ישמר כמה שיותר מסודר, בחדרי בנות הדברים נראים אחרת לגמרי, רבות מאוד מהנערות המתבגרות שמבקשות חדרי נערות מעוצבים בלבן. בצבע לבן יש מרכיבים של שמנת, וניל וגוונים אחרים שנותנים תחושת יוקרה ויופי שרק בנות יכולות להבין ובנים פשוט לא רואים.

חדר נערות מעוצב בצבע לבן יכול להידמות על פניו כפשוט מאוד וקל לעיצוב אך האמת היא שיש מגוון רחב של מרכיבים וצורות עמם ניתן לשחק בכדי לקבל עיצובים ייחודיים ומדהימים ביופיים שידהימו את כל הנכנסים לחדר.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    כך לדוגמה ניתן לעצב את המיטה עם עיטורי פרחים מעוצבים, כרית קפיטונ'ז בצבע לבן ודמוי עור בראש המיטה וניתן להוסיף קריסטלים נוצצים שגורמים לקריאת התפעלות ומשדרת יופי ויוקרה לצד רגלי מיטה מעוצבות בקפידה בסגנון קלאסי ייחודי וכן הלאה..

    כך לדוגמה ניתן לעצב את הארוך בחדר נערות בעיטורי פרחים ובמגירות מסוגננות ובעלות קווים מעגליים ונעימים לעין שיוצרות מראה מעודן ומסוגנן שייחודי רק לחדר שלכם וכמובן שניתן להוסיף דלתות זכוכית שקופות או מעוטרות שמוסיפות לארון את המראה הקלאסי המדהים כל כך.

    המשחק בחדרי נערות יהיה בצבעים עדינים, צורות עדינות ובעיקר בשימוש בסגנונות אחידים לחלל החדר כך שהארון, פינת העבודה והמיטה יתאימו זה לזה בסגנון שמתאים לנערה המתבגרת.

    כדי להוסיף בכל זאת צבעים ולהכניס חיות לחדר ניתן לשלב וילונות ויקטוריאניים בצבעים נעימים ושלווים שמוסיפים אווירה לחדר וכמובן להוסיף שטיח ואו טפטים לקירות החדר וכך בעצם אנו נהנים מחדר נערות מעוצב בלבן אך נהנים גם מצבע וחיים בחדר הנערות.

    כנסו לקישור שצירפנו למעלה כדי לראות דוגמאות לבחירת חדר שינה לנערות וצפייה בסדרה הלבנה של רהיטי ברזילי.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *