לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטה לילדים ונוער קפיטונז HD

חדר לנערה: מה חשוב בבחירת חדרי שינה לנערות מתבגרות?

חדר לנערה מתבגרת יהיה מעוצב בסגנון התואם את אישיות הנערה. מדובר בחדר נערות שמתאים לצרכים ולרצונות של הילדה / נערה המתבגרת ובעצם מאפשר לה להרגיש בנוח בחדרה ולארח חברות בכל עת מבלי לחשוש לאחר מכן "מה יגידו", "האם החדר נראה טוב" וכן הלאה.. דאגות שמתחילות לצוץ עם התפתחות התודעה העצמית.

למגוון חדרי שינה לנערות מתבגרות לחצו כאן

חדר לנערה

גיל הנעורים אינו קל על ההורים אך בוודאי אינו קל על הנערה המתבגרת. נערה מתבגרת עוברת ממצב אידאלי בו הכל וורוד ונחמד למצב בו יש מספר רב של שיקולים ומחשבות ויש משמעות רבה לסביבה ולנראות החיצונית. ככל שנערה מתבגרת זוכה לגב חזק וכוח מהוריה כך ביכולתה להתגבר על מכשולים שונים בצורה טובה יותר.

אחד המשימות שלנו כהורים בגיל כה מורכב בו אנו בקושי מצליחים לנהל שיחה נורמטיבית עם הנערה יהיה לעזור לה ככל האפשר מרחוק על ידי הקניית הכלים הנכונים להתמודדות עם מגוון מצבים. אחד הדברים החשובים ביותר בגיל זה, יהיה הפרטיות. חדר נערה מתבגרת חייב להיות חדר פרטי בו היא מקבלת ביטוי עצמי ויכולה לגדול באושר.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    כדי לבנות את הביטחון העצמי של נערה מתבגרת אנו יכולים לעזור לה במגוון דרכים כאשר ככל שנעזור יותר כך הסבירות שהנערה המתבגרת תהיה בעלת כלים נכונים להתמודד עם השאלות החדשות והבעיות החדשות בלימודים ובחיים האישיים. ולכן, אנו ננסה בין היתר לעזור לנערה בעזרת חדר להערה מתבגרת. כלומר, חדר שעוצב בהתאם לצרכים החדשים שלה:

    חדר לנערה מתבגרת יכלול לרוב:

    ניתן לרכוש חדר נערות קומפלט בסניפי רשת רהיטי ברזילי ואו לשבת עם מעצב חדרי נוער וילדים לעיצוב חדר נוער בהתאמה אישית בהתאם לצרכים הייחודיים של הנערה. כלומר, ניתן להגיע למצב בו הנערה זוכה לפרטיות, לכלים הנכונים להתפתחות נכונה ובעיקר לעיצוב מרשים וייחודי אשר יאפשר לנערה המתבגרת להיות פופולרית ולהזמין חברות לביתה.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *