לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר ילדים ונוער דגם אורי

ריהוט לחדרי ילדים: איך לעצב חדר עם ריהוט לחדרי ילדים?

ריהוט לחדרי ילדים יכול להוסיף המון לחדר. חדרי ילדים מקבלים את צורתם וחווית המגורים בעזרת הכנה מוקדמת וצביעת הקירות אך בעיקר על ידי רכישת ריהוט לחדרי ילדים שנבחר ועוצב בקפידה לפי טעמם האישי של הילדים המתגוררים בחדר.

למגוון רהיטים לחדרי ילדים לחצו כאן

ריהוט לחדרי ילדים

ריהוט חדרי ילדים שונה מאוד מריהוט חדרי מבוגרים. ההבדלים הניכרים ביותר הן כמובן בצבעים ובצורות של הרהיטים בחדר אך גם ברמת הגימור והבטיחות שבהם הן מיוצרות. ריהוט חדרי ילדים שנקנה במקום הנכון ובחברה מוכרת צפויים להחזיק מעמד באיכות טובה במשל שנים רבות עם ההתבגרות של הילדים ולשמור על מראה נאה ומתאים שיתאים גם לנוער מתבגר.

כאשר מקבלים החלטה לקנות ריהוט לחדרי ילדים צריך לדעת שיהיה לריהוט השפעה משמעותית על מראה החדר וכמובן שבהתאם לנראות החדר הילד ירגיש בנוח להזמין חברים ולהתפתח בשנים החשובות ביותר בחייו.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    איך לעצב חדר עם ריהוט לחדרי ילדים?

    רובנו לא מעצבים גדולים. גם הטעם האישי שלנו לא בהכרח מתאים לרצונותיהם של ילדינו ולכן עלינו להיעזר בכל עזרה אפשרית בעיצוב חדר ילדים כך שיותאם לצרכים ולרצונות של הילדים. ישנם 2 אפשרויות עיצוב לחדרי ילדים:

    1. עיצוב חדר ילדים בהתאמה אישית מרהיטים שונים.
    2. עיצוב חדר ילדים בהתאמה אישית מסט ריהוט קומפלט.

    האפשרות הראשונה: רכישת פריטי ריהוט והתאמתם:

    באפשרות זו אנו עוברים בין חנויות שונות ובין סניפים שונים של הרשתות לריהוט חדרי ילדים ורוכשים בכל מקום פריט ריהוט שמתאים לנו כך שבסופו של דבר אנו מחברים הכל יחד למראה מרשים וייחודי רק לכם. באפשרות זו עלינו לרכוש מיטות ילדים, ארון ילדים, כוורת לחדר ילדים, פינת עבודה ושיעורי בית לצד שידת איפור במידה ויש לנו נערה מתבגרת..

    האפשרות השניה: רכישת כל הרהיטים בחבילה אחת:

    אפשרות זו היא העדיפה והטובה יותר מאחר וניתן לזכות במחירים טובים יותר וכמובן גם בעיצובים מרשימים יותר שעוצבו על ידי אמן עיצוב רהיטים. באפשרות זו אנו יכולים לרכוש חדר ילדים קומפלט על סגנונו המקורי וליהנות ממראה ייחודי ומרשים במיוחד ואו לבקש התאמה אישית של החדר ילדים הנבחר כך שיהיה מותאם אישית.

    ברשת רהיטי ברזילי ניתן לקנות גם חדר ילדים קומפלט ממבחר דוגמאות (בקישור מעלה) וגם לבצע התאמה אישית של צבעים, צורות, פריטי ריהוט בעזרת כלי הדמיה ממוחשבים שיאפשרו לכם לראות בדיוק מה אתם מקבלים כבר במועד ההזמנה.

    השאירו פרטים ותוכלו לקבוע פגישת ייעוץ חינם עם מעצבי חדרי הילדים המוכשרים של הרשת.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *