לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

צבע חדר ילדים: צביעת חדרי ילדים

צבע חדר ילדים ישפיע בצורה משמעותית על ההרגשה בחדר. בטוח שמתם לב לכך שברגע שנכנסים לחדר שינה לילדים ניתן להרגיש ישר האם מדובר בחדר לילדה או חדר לילד. בעוד חדרי בנים יהיו כחולים, אפורים ואו צבעוניים במיוחד. חדרי ילדות ונערות יהיו מעוטרים ומעוצבים בצבעי לבן, בז' ורוד ועוד מגוון צבעים עדינים ונעימים..

למגוון חדרי ילדים בצבעים שונים לחצו כאן

צבע חדר ילדים

רכישת רהיטים לחדרי ילדים זהו בהחלט אירוע משמח. כדאי מאוד לרכוש רהיטים בצבעים סולידיים שיכולים להישאר רלוונטיים לאורך זמן רב ולהשקיע את מרב המאמצים בעיצוב חדר ילדים על ידי שימוש בחלל החדר ובקירות בפרט. כדי לספק אישיות ייחודית לחדר הילדים לא נדרש לרכוש רהיטים מעוצבים אלא דווקא רהיטים נאים ואיכותיים שיישארו עמנו לאורך זמן רב.

כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספכם מומלץ לבחון את הרהיטים בסדרה הלבנה של רשת רהיטי ברזילי. מדובר בעיצובים שמתאימים לבנים ולבנות אך נשארים רלוונטיים ויפיפים לאורך שנים רבות גם כאשר הילדים מתבגרים והופכים לנערים. רהיטים אלו מאוד אלגנטיים וקלאסיים ועשויים מחומרים איכותיים במיוחד והם מקנים חוויה מושלמת לשינה ומגורים בחדר.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    כדי לספק את רצון הילדים כדאי מאוד לבחון את האפשרויות הבאות:

    1. צביעת חדרי ילדים בצבעים מתאימים.
    2. הדבקת מדבקות קיר מעוצבים על הקירות.
    3. הוספת תמונות לחדרי ילדים על הקירות.

    ניתן להקנות לחדר מראה צעיר ותוסס לצד מראה אלגנטי ומכובד בקלות רבה יחסית. כל שעלינו לעשות זה לנצל בצורה טובה יותר את הקירות והחלל הבלתי מנוצל בחדר. כך לדוגמה, ניתן להדביק על הקיר מדבקת קיר של סרט או דמות מצוירת האהובה מאוד על הילד וכך להפוך את חלל החדר לכזה השייך רק לו ולעומת זאת לאחר מכן כאשר הילד יגדל ניתן יהיה לצבוע את הקירות או להדביק מדבקת קיר מעודכנת יותר..

    בצורה זו אנו יכולים להפוך כך חדר לעולם פרטי ומיוחד של הילד וזאת תוך שמירה על קו ריהוט אחיד לאורך כל השנים בהם הילד מתבגר. ברהיטי ברזילי ניתן להיפגש עם מעצבי חדרי ילדים אשר נחשבים כמומחים בתחומם ולעצב את חדר הילדים במגוון סגנונות ייחודיים ובהתאמה אישית למידות החדר בביתכם וכך בעצם להקנות לכם את החדר ילדים היפה ביותר בעולם!

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *