לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטת ילדים בעיצוב ייחודי- דגם רוני

צבעים לחדרי ילדים ונוער – איך בוחרים צבע עיקרי בעיצוב חדרי ילדים?

עברתם לדירה חדשה? מרגישים שהגיע הזמן לחדש את חדרי הילדים? אחד ההחלטות הראשונות שיהיה עליכם לקבל הנו כמובן באיזה צבעים נעצב את החדרים. יש כמובן את הצבעים השולטים שהן כחול לבנים, ורוד לבנות במידה ומדובר בילדים קטנים אך כיום יש מגוון סגנונות עיצוב חדשים ומרשימים הכוללים משחקי צבע והתאמה למבנה האישיות של הילד ואו הילדה.

צבעים לחדרי ילדים ונוער

כאשר מעצבים חדרי ילדים ונוער, תהליך בחירת הצבע נחלק על פני שלושה שלבים:

  1. שלב הקירות – באילו צבעים נצבע את הקירות?
  2. שלב הרהיטים – באילו צבעים נרכוש את הרהיטים?
  3. שלב הגימורים – באילו צבעים נרכוש את התוספות?

שלב הקירות הנו המעניין ביותר, אנו יכולים לבחור בצבעים עדינים ואו בצבעים עזים, אנו יכולים לבחור בצבע או בטפטים שיודבקו על הקירות, כמו כן אנו יכולים לבחור במשחקי צבע ואו בשימוש בצבע אחד בלבד. מאחר והקירות מקרינים על החלל כולו יש לבחירות אלו משמעויות רבות. כדי לקבל החלטה באשר לעיצוב קירות חדר הילדים, אנו נבחן בין היתר את גודל החדר (אנו לא רוצים להעמיס יותר מידי בחדרים קטנים) ואת סגנון הילד (אנו רוצים אופטימיות/שמחה/כיף!).


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    שלב הרהיטים הנו המורכב ביותר וזאת מאחר והרהיטים צפויים ללוות את הילד בטווחי גילאים שונים. כך לדוגמה, רכישת רהיט צבעוני כאשר הילד קטן תדרוש מאיתנו לרכוש רהיט פעם נוספת כאשר יגדל מעט והרהיט כבר לא יתאים לגילו/לאישיותו של הילד. אצלנו ברהיטי ברזילי אנו מקפידים על עיצוב רהיטים שמתאימים לכל גיל וזאת על ידי שימוש בצבעים ניטרליים ואיכותיים אשר שומרים על נראות מעולה גם שנים רבות קדימה. מעצבי חדרי הילדים של הרשת תמיד בעד לבחור בצבעים כדוגמת לבן, קרם, אפור, חום אשר מתאימים למרבית סגנונות החדרים גם במידה ומשנים אותם בעתיד.

    שלב הגימורים הנו הכיף ביותר. בשלב זה אנו מלבישים על החדר את הצבעים הבוהקים, את הפריטים שנותנים לחדר אישיות משלו. זאת לרוב על ידי תליית תמונות, הוספת מראה, וילונות צבעוניים וכמובן גם שטיחים ופינות ישיבה. ברוב המקרים, חדרי ילדים מעוצבים בצבעים נעימים ורק בשלב זה אנו שוברים את הצבע הנעים עם צבעים עזים וחזקים שנותנים נופך וצבע לחדר בפועל.

    להלן דוגמאות לחדרי ילדים מעוצבים:

    אבל אלו כמובן רק דוגמאות, מעצבי חדרי הילדים שלנו יודעים להכין עיצובים מיוחדים בהתאמה אישית לפי סגנון הילד, מידת החדר ועוד שלל פרמטרים נוספים שנלקחים בחשבון בעזרת תכנה מיוחדת המדמה את החדר עם סיומו כדי שתוכלו לעצב את החדר שלכם בדיוק אבל בדיוק כפי שחלמתם. רוצים לדעת עוד? קפצו לאחד הסניפים ונשמח לעמוד לרשותכם!

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *