לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר ילדים ונוער - חדר אריאל

פינת עבודה בחדר ילדים: איך לעצב ולגרום לילדיכם ללמוד בצורה טובה?

על מנת שתוכלו לגרום לילדיכם להשקיע יותר בלימודים ובמטלות של בית הספר חשוב ליצור עבורם פינה שתמלא בהם את החשק לעסוק בכך. על מנת לעזור לכם להבין כיצד ליצור עבור ילדכם את פינת העבודה הראויה ביותר ריכזנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם בכך!

פינת עבודה בחדר הילדים: מה חשוב לדעת?

חשוב לדעת כי פינת עבודה יעילה בחדר הילדים לא חייבת לעלות כסף רב. מלבד רכישת רהיטים חדשים לחדר ניתן ליצור פינת עבודה נוחה יותר עבור ילדכם גם בעזרת שינוי מהותי של הזזת הרהיטים הקיימים וניצול חכם יותר של מרחב החדר. כך למשל, חשוב שפינת העבודה בחדר תהיה ממוקמת במקום שלא כולל גירויים בלתי נחוצים. במידה ואין הפרדה בין פינת העבודה לגירויים אנו ממליצים ליצור הפרדה מסוימת.

חדר ילדים ונוער חדר בלו


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    טיפים לבחירה של פינת עבודה בחדר הילדים:

    1. בחירת הריהוט: הריהוט המומלץ הינו שולחן עבודה, כיסא מרופד ונוח. שני הרהיטים הללו הולכים להיות בשימוש קבוע לאורך זמן. בנוסף לכך, מגירות ומדפים לאחסון ישפרו את הארגון של פינת העבודה ויאחסנו בצורה מסודרת את הניירת, כלי הכתיבה, הספרים והמחברות.
    2. מיקום: במקום שבו נדרש ריכוז לזמן ארוך, מומלץ לבחור פינה שתמוקם ליד חלון פינה שתספק לילדכם אוויר בשעת העבודה.
    3. סדר וארגון: בפינת עבודה בחדר ילדים חשוב לשמור על סדר וארגון. במידה ובזמן הפנוי ילדכם אוהב להשתולל ולהניח דברים בכל עבר חשוב שפינה זו תישמר נקייה ומסודרת ותיתן תחושה נעימה לילדכם.
    4. צבעים: מראה מסודר ונקי מפחית גירויים אצל ילדכם בזמן הלימודים. מומלץ מאוד שהקירות בפינת העבודה יהיו בצבעים נעימים ורכים על מנת להעניק לילדכם את רמת הריכוז הגבוהה ביותר. כך למשל, לא מומלץ שהקירות בפינת העבודה יהיו מלאים בתמונות או בטפטים המושכים את תשומת הלב.
    5. תאורה: יש לשים בפינת העבודה תאורה נוחה שחשובה מאוד באופן פרקטי בעשיית המטלות וזאת וזאת על מנת לחסוך מאמץ רב של העיניים בשעת העבודה. ניתן להשתמש באור מרכזי או במנורת לשולחן הנותנת תחושה נעימה ומקלה על ילדכם. יתר על כן, אם פינת העבודה תמוקם ליד החלון לא יהיה צורך להדליק את התאורה בשעות היום.
    6. מקום למחשב: בעולם בו אנו חיים כיום, בשנת 2020, לימודים ושיעורים מועברים לא רק בכיתה, אלא גם דרך המחשב. לכן, חשוב שיהיה בפינת העבודה מספיק מקום גם למחשב וגם למחברות ולספרים שיונחו על השולחן בעת ביצוע מטלות מבית הספר.

     

    לסיכום, חשוב לציין כי מחקרים רבים גילו שכאשר סביבת העבודה נוחה ומאורגנת היטב, קיימת למעשה השפעה חיובית אדירה על התפוקה והיכולת של הילד להתקדם בלימודים. לכן, חשוב לבחור בקפידה ולהשתמש בטיפים שצוינו לעיל וזאת במטרה לתת לילדכם את כל התנאים הטובים ביותר ללימודים בחדר הילדים.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *