לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטת ילדים בעיצוב ייחודי- דגם רוני

מיטת חבר – האם עדיף לבחור מיטת חבר מאשר מיטות ילדים אחרות?

אחד הטרנדים החמים ביותר כיום בעולם רהיטי הילדים הנו מה שמכונה "מיטת חבר". מדובר במיטת יחיד לילדים ואו נערים אשר בעת הצורך מאפשרת פתיחה של מיטה נוספת לאירוח חברים על ידי גלילה החוצה של המגירה מתחת למיטה ובה כבר יש מזרן וכל הדרישות לאירוח – האם זה המיטה שנכונה עבורכם? 

האם לקנות מיטת חבר?

המושג "מיטת חבר" הנו חדש למדי. כבר עשרות שנים שיש מיטות נפתחות ומאפשרות אירוח. אבל השינוי במושג החל כאשר עוד ועוד אנשים פנו וביקשו מחברות הרהיטים מיטת יחיד שגם נראית טוב ועשויה היטב מעץ מלא (לא רק מסגרת ברזל ומזרנים) אך שעדיין תאפשר את המשך האירוח כפי שהורגלו בילדותם,

היתרונות הבולטים במיטת חבר הנם:


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    • נראות מרשימה כחלק מעיצוב החדר.
    • חיסכון משמעותי בשימוש במקום בחדר.
    • אחסון נוח למצעים או שמיכות כחלק מהמיטה.

    אם אחד מהיתרונות הללו חשובים לכם, הרי שמיטת חבר הנה הפתרון הנכון ביותר גם בשבילכם.

    מיטת עץ דגם אור

    מעט רקע על מיטות חבר

    בעשור החולף הביקוש לדירות של 4 חדרים עולה משמעותית על פני הביקוש לדירות 3 חדרים. כתוצאה מכך, קבלנים בונים את אותן הדירות שבעבר הכילו 3 חדרים ככאלו שכיום מכילים 4 חדרים. במילים אחרות, הסלון הצטמצם וכך גם חדרי השינה. כתוצאה מכך, עוד ועוד משפחות מגלות מצוקת מקום בחדרים.

    מעבר לכך, כיום ילדים זוכים ל"פינוקים" שבעבר נשמרו לעשירים בלבד. כיום עיצוב חדרי ילדים כך שכלל הרהיטים יתאימו זה לזה הנו סטנדרט אצל קהלים רבים ולכן יש גם חשיבות לנראות של המיטה ולא ניתן עוד להתפשר על מיטות קומותיים שתופסות את כל החדר ואו מיטות יחיד כפולות.

    אמנם קוראים למיטות חבר כך מאחר והן מאפשרות אירוח, אבל רבים מרוכשי מיטות החבר עושים זאת עבור שני ילדים שישנים יחד באותו החדר. בלילה, פותחים את המיטה לחבר והילדים יושנים ברווחה. בבוקר, ההורים מעירים את הילדים וסוגרים את המיטה בכדי לאפשר לילדים שטח מעבר ומשחק גם במהלך היום.

    אז האם לבחור במיטת חבר?

    התשובה לכך תלויה כמובן בגודל חדר הילדים, בעיצוב חדר הילדים, בסגנון החיים שלכם ועוד.

    מיטות חבר הן מיטות נהדרות למשפחות בהם שומרים על סדר בקביעות. לעומת זאת אם לא שומרים על הסדר והמיטת חבר נשארת פתוחה כל הזמן, אולי עדיף לבחון גם מיטות מסוגים אחרים.

    בקרו באחד מסניפי הרשת ומעצב חדרי ילדים יכין עבורכם הדמיה של החדר שלכם בבית, כך תוכלו לבחון את כלל סוגי המיטות ולהתאים את פתרון הלינה הנכון ביותר עבורכם! בהצלחה 🙂

    מיטת ילדים בעיצוב ייחודי- דגם שקד
    מיטת ילדים בעיצוב ייחודי- דגם שקד

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *